NoTrace Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jenter er vel like "late" som skal ha det tilrettelagt for seg, da? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Nei, da kan du drite i å si at ting "skal være nede". Blir det samme. nei. du liker kanskje bakkterier på tannbørsten din men det vil ikke jeg ha. Har ikke tannbørsten på toalettet, thankyouverymuch. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Her i heimen har vi så fancy dolokk og ring at det er morro å ta det ned Nærmest hydraulikstyrt! Når man slepper dolokket og/eller ringen etter å ha pisset, så dempes de saaaagte ned uten å lage en eneste lyd. Så. Dolokk og ring nede når man er ferdig. Dorull skal ut mot rommet! Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 "Vil du sette deg på et toalettsete fult av tiss? nei, og siden jeg ikke gidder å løfte det opp og ned hele tiden så kan det nemlig løses på en måte." Lenke til kommentar
Penance Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Dasslokket er der for en grunn - og det er ikke for at det skal stå oppe hele dagen. Jeg gir meg katta i hva typen finner på inne på do, men står dolokket/ringen oppe eller det er søl pga. han ikke gadd ta det opp/igjen e.l får han bare gå inn igjen og vaske opp selv. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hvis dolokket er nede tenker jeg automatisk at det akkurat satt en der og klemte ut kabler, dessuten holder lokket seg renere når det står oppe. Der er også mindre stress og ta det ned etter behov enn å ta det opp, og ned igjen, hver gang man skal tisse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå