katet Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hei. Har sett att ps.no har eit godt tilbud på DENNE harddisken fra samsung på 1.5 tb til under tusenlappen. Vurderer og kjøpe denne men er litt usikker på kvaliteten til samsung på eksterne hdd ? nokon som kan svare for det ? =) Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg aner ikke hva kvaliteten på kabinettet er, men det er en standard 1,5TB spinpoint disk inni. Jeg aner heller ikke hvordan backup programvaren er. Hvis du bare skal ha en ekstern harddisk med stor kapasitet vil den sikkert fungere bra. Selv har jeg bare erfaring med SATA->USB adaptere og WD MyBook. Prisen er i alle fall suveren. Lenke til kommentar
katet Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Takkar for svar Eg har ein 1 TB spinpoint frå før av 1 tb eller 500 gb er ikkje sikker- Har ikkje hatt noko problem med den. Prisen er ikkje noko å sei på og eg kjem ikkje til å bruke backup- programvare. Lenke til kommentar
Hanza Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Fekk denne i posten i dag, billigste eksterne 1.5TB! Nylig test: http://www.idg.no/pcworld/article144568.ece Lenke til kommentar
katet Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Fekk denne i posten i dag, billigste eksterne 1.5TB! Nylig test: http://www.idg.no/pcworld/article144568.ece Fekk han i dag eg også. Vart levert av Tollpost på jobben til han eg leiger hybel saman med, men eg for heimatt før han fekk henta pakken så lyt vente til søndags kvelden før eg får teste den ! :O Lenke til kommentar
Martind18 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 har to av disse 1.5 TB diskene. Den er helt super. Minimalt med støy. Lenke til kommentar
katet Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Har hatt disken i ei veke no. Støyen har eg ikkje noko å sei på, fin er den også. Likar spesielt det blinkande lyset under framme som ein kan justere styrken på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå