GrevenLight Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Hei, jeg leter etter et kjempe bra headsett, ikke for stort men ganske bra. Elkjøp har noen drit brae som man kan høre på iPodene de har der, men de selger dem ikke der... Noen som vet hvilkene jeg snakker om og hvor jeg eventuelt kan få kjøpt dem ? Takker for hjelp Endret 3. november 2009 av GrevenLight Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Headset til pc eller mp3-spiller? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 mp3 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Tja, de populære er jo forskjellige skullcandy og koss portapro, noen av disse du tenker på? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Nei, liker ikke de, spesielt ikke koss. Hvis noen er innom Elkjøp så se på de headsettene som er festet til iPodene dems, hvis noen vet hvor de selger dem blir jeg kjemppe glad Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Var barnevakt hos en venn av meg sine venner og de hadde at sånt syyykt bra headsett, men turte ikke spørre hvor de fikk det fra, det het BOSE eller noe, noen som vet hvilkene jeg snakker om? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Bose er et overpriset amerikansk merke som har bass i hovedfokus , og synst personlig ikke noe særlig om denne typen headphones , hadde jeg vert deg ville jeg prøvd å fått prøvelyttet litt på Sennheiser PX100 eller PX200 som er mest sansynligvis best bang for the buck du får tak i nå for tiden, veldig bra headphones ! Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Sjekk ut AKG sine modeller. AKG K450 f.eks Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Sjekk ut AKG sine modeller. AKG K450 f.eks De så digge ut, er det noe du vil anbefale? Bose er et overpriset amerikansk merke som har bass i hovedfokus , og synst personlig ikke noe særlig om denne typen headphones , hadde jeg vert deg ville jeg prøvd å fått prøvelyttet litt på Sennheiser PX100 eller PX200 som er mest sansynligvis best bang for the buck du får tak i nå for tiden, veldig bra headphones ! http://www.headphone.com/guide/by-headphon...iser-px-100.php Er de virkelig så bra? Faren min har de men jeg synes ikke de er sååååå bra.. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Du må nok skrive litt mer om hva du er ute etter. "Kjempebra" kan bety mye rart. Skal du ha noen til 500 kr, eller noen til 5000 kr, lukkede eller åpne, mye eller lite bass. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 JEg tror kansje jeg går for http://www.soundgarden.no/shop_item.cfm?pa...225&id=1347 Noen som vet om de er bra eller dårlige? Jeg er ikke keen på så altfor dyre med litt over 500,- og helst sånne som har samme form sånn de over Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Der fant jeg de jeg så i går http://www.bose.no/EU/en/home-entertainmen...hones/index.jsp Er de bra? Endret 6. september 2009 av GrevenLight Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) De er ikke dårlige, men overpriset. Kan få en del bedre hodetelefoner enn Bose til samme prisen. De beste i den prisklassen du ser på er nok Sennheiser og AKG. Endret 6. september 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Ok, da går jeg for http://www.soundgarden.no/shop_item.cfm?pa...225&id=1347 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Vurder også AKG 518 DJ Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 AKG k518dj har meget bra lyd hvis du liker bose, men noen opplever k518 dj som litt stramme. Men lyden er nydelig for oss som liker litt mer bass. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Har bursdag om ikke så lenge og har da ønsket meg disse, fordi jeg har prøvd dem å elsker lyden Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Da burde du heller kjøpe disse 32 ohms utgaven som passer til alt av mp3 spillere uten at man trenger en dedikert hodetelefonforsterker koster vanligvis over 2000 kr og nå kan du få dem for bare 1300. De er enda bedre enn Bose, og hivs du liker mye bass så er de bedre enn Bose på det også Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 De virket bra, men hadde vært digg hvis jeg kunne få prøvd dem først Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Fikk Bose around ear headsettet, bra lyd men altfor stor sånn "bøyle" over hodet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå