larsingedude Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 TPB har over lang lang tid blitt beskylt for å være en side hvor man kan laste ned musikk, for litt siden skrev e24 en artikkel der journalisten ikke hadde peilin på hvordan TPB fungere. Bare sjekk pollen: http://e24.no/medier-og-reklame/medier/article3222057.ece Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Jeg skjønner ikke helt hvor du vil. Mener du at E24 absolutt burde skjønt hvordan TPB fungerer? E24 er jo et sted du søker for å lese næringslivsnyheter. Endret 4. september 2009 av C-angel Lenke til kommentar
Warz Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg skjønner ikke helt hva som er problemet med pollen? Mener du at det skulle stå "Har du lastet ned torrent med pekere til musikk" i stedet? Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Jeg skjønner ikke helt hva som er problemet med pollen? Mener du at det skulle stå "Har du lastet ned torrent med pekere til musikk" i stedet? y Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Ein bagatell 99,99% av lesarane ikkje veit om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå