Fotofashion Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 ikke den type bilder jeg pleier å ta, men må øve på dette også. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Kan komme med noe nå som jeg er ferdig å nappe i loffen Du er flink og har fantasi Litt for mye av de hvite prikkene. Er det sandkorn eller skal det etterligne sandkorn? Jeg synes det er dritstilig. Noe annet enn glamour/fashion greia som jeg ikke er så glad i. Kom til å tenke på Dirty Diaries Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Enig med forrige taler. Litt for mye hvite prikker, ellers veldig bra! Flott symmetri og fine kontraster. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Fint dette eric, men du er sååååååå nærme symmetri at det er ganske irriterende at det ikke er helt symmetrisk gogo ducplicate layer > rotate > mask inn til det blir symmetrisk. kan godt beholde det slik det er på underarma, og over puppen, men fiks så fingrene blir symetriske ? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 hehe.. nåja.. jeg er alri fan av det helt perfekte symetri, bli jo helt unaturlig ut. Men som en gammel 3d gfx mann som meg så kan jeg gjøre sånt hvis jeg vil Ole, mulig jeg kan låne dusjen din etter shootene i morgen .. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 det er mulig ja ;=) tror ikke symmetrien blir så perfekt at det blir helt unaturlig siden den fortsatt er ussymetrisk lengre opp og ned. worth a shot. ihvertfall ^^ Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 ja får se hva jeg rekker fremmover :S masse å gjør nice den Dirty diaries Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 i know that feeling =) har brudepar i 3 tia jeg også imorgen btw. ute på rotvoll, så kanskje vi er ferdig ca samme tida? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 nope.. jeg har en shoot som starter kl 16:00 så starter fra kl 13:00 nok å gjør ja Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Nice, minner om noe fra en gammel TOOL video og samtidig om ett platekover. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 takk for det Lenke til kommentar
Carny Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg må si meg veldig uenig med jimdir. Dette ble alt for pent til å sammenlignes med Tool imho. Liker symetrien og ikke minst idéen. Kreativt og veldig pent utført. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå