Gå til innhold

Battlefield 2 hakker av og til

Anbefalte innlegg

Jeg har igjen begynt å spille battlefield 2.

Men jeg har et problem, jeg spiller spillet en stund og alt går helt smooth også kommer også hakker det i ca. 10 sekunder så går det over til å bli helt smooth igjen. Kjører alt på fult 4gb ram og ATI 4780X2 så det burde ikke være problemet.

Noen tips til hva jeg kan gjøre for å bli kvitt denne irriterende laggingen? Veldig kjedlig når du er i en heftig kamp.

Skal nevnes at jeg sitter med kabel og ikke trådløst internett!

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Patchen er kommet og installert

har E8400 @ 3ghz? Det skulle ikke være noe som helst problem. Hardwaret er bra.. Men det som også skjer har jeg funnet ut er at pingen går drastisk opp i noen få sekunder!

Tviler på at det internettet i og med at dette aldri skjer når jeg spiller blant annet CS.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Patchen er kommet og installert

har E8400 @ 3ghz? Det skulle ikke være noe som helst problem. Hardwaret er bra.. Men det som også skjer har jeg funnet ut er at pingen går drastisk opp i noen få sekunder!

Tviler på at det internettet i og med at dette aldri skjer når jeg spiller blant annet CS.

Det siste du sa der med at pingen skyter til himmels og rett ned igjen. Det skjer med meg og! Aner ikke hva det er men skjer ikke med noen av mine andre spill

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...