2r@rn3 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Nok et naturbilde fra Lauvnesvannet i Sigdal. Her prøvde jeg bevisst å tenke på å ha en forgrunn når jeg komponerte bildet. Mange naturbilder blir fort kjedelige når det ikke er noe spesielt å feste øye på. Etter å ha lest litt om hvordan landskapsfotografer tenker, gjorde jeg et bevisst forsøk på å herme etter... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Naturbilder er ikke lett; jeg sliter jeg også. Det er et eller annet som mangler her, eller som ikke sitter helt. Jeg tror jeg ville kuttet vekk litt av bunnen, og tatt noe av himmelen. I bredden så synes jeg du har truffet bra. Men det som trekker ned mest er nok den grå himmelen. Ettersom sikten er slik den er, så får jeg ikke nok tåkestemning til at så store grå flater fungerer. Men at det bildet kan stå som et eksempel på årets sommer, det er jeg enig i Tom Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Det var serr digg bilde, men jeg er mest fan av svart/hvit bilder Lenke til kommentar
boos Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg synes det var et bra bilde. Fin, lun fargetone og bra ballanse. Øyet hviler naturlig i den lyse utgangen midt i bildet. boos Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg likte virkelig stemningen i dette bildet. Fikk lyst til å sette meg ned der og senke pulsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå