Zippro886 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 På skolen har vi fått en bærebar pc. for å få installert spill osv trenger jeg adminrett. IKT avd. på skola har fjernet mange adminrettigheter... hvordan kan jeg få tilbake adminrettene? Jeg kan ikke gå inn i Safe modus... Jeg kan ikke installere noe programmer.. Jeg har prøvd det meste innen CMD (med hjelp av IT folk i TeamKillerHunters) Jeg har hørt at det går å brenne en CD som hacker Admin PW fra BIOS, men vet ikke hvor jeg får den eller hvordan jeg gjør dt... trenger hjelp med det. OG, Hvis ingen klarer å svare på det, har dere noe alternativ til VPN, aka Hamachi... ett alternativ til det programmet. Takk for alle svar, MvH. Zippro Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 selvom dette er gjort på 1-2-3 så er det imot forumets regler hjelpe deg med dette. Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 jeg og vil vite dette men hvis det ikke er lov å skrive om det på forumet så kan noen som vet det sende meg en pm med info Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Særlig nå som det har vært skolestart dukker det opp mange spørsmål om hvordan en kan få admin-rettigheter på en maskin en har til utlån. Det er en grunn til at du ikke har fått admin-rettigheter på maskinen du har til utlån. Hvis du "tar over" admin-kontoen på maskinen bryter du antageligvis avtalen du har med skolen/jobben om å låne maskinen. I tilleg skaper dette hodebry for de som jobber med it og må rydde opp i maskinen når du kræsjer den. Vennligst respekter de som låner deg maskinen og ikke bruk forumet til å "hacke" deg inn på maskinen. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 om det er for noe faktisk faglig bruk kan du snakke med IT på din skole som vil hjelpe deg. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Særlig nå som det har vært skolestart dukker det opp mange spørsmål om hvordan en kan få admin-rettigheter på en maskin en har til utlån. Det er en grunn til at du ikke har fått admin-rettigheter på maskinen du har til utlån. Hvis du "tar over" admin-kontoen på maskinen bryter du antageligvis avtalen du har med skolen/jobben om å låne maskinen. I tilleg skaper dette hodebry for de som jobber med it og må rydde opp i maskinen når du kræsjer den. Vennligst respekter de som låner deg maskinen og ikke bruk forumet til å "hacke" deg inn på maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg