Gå til innhold

Adminrett på Windows XP Professional

Anbefalte innlegg

På skolen har vi fått en bærebar pc. for å få installert spill osv trenger jeg adminrett.

IKT avd. på skola har fjernet mange adminrettigheter...

hvordan kan jeg få tilbake adminrettene?

Jeg kan ikke gå inn i Safe modus...

Jeg kan ikke installere noe programmer..

Jeg har prøvd det meste innen CMD (med hjelp av IT folk i TeamKillerHunters)

Jeg har hørt at det går å brenne en CD som hacker Admin PW fra BIOS, men vet ikke hvor jeg får den eller hvordan jeg gjør dt... trenger hjelp med det.

OG, Hvis ingen klarer å svare på det, har dere noe alternativ til VPN, aka Hamachi... ett alternativ til det programmet.

Takk for alle svar, MvH. Zippro ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Særlig nå som det har vært skolestart dukker det opp mange spørsmål om hvordan en kan få admin-rettigheter på en maskin en har til utlån.

Det er en grunn til at du ikke har fått admin-rettigheter på maskinen du har til utlån. Hvis du "tar over" admin-kontoen på maskinen bryter du antageligvis avtalen du har med skolen/jobben om å låne maskinen. I tilleg skaper dette hodebry for de som jobber med it og må rydde opp i maskinen når du kræsjer den.

Vennligst respekter de som låner deg maskinen og ikke bruk forumet til å "hacke" deg inn på maskinen.

Lenke til kommentar
Særlig nå som det har vært skolestart dukker det opp mange spørsmål om hvordan en kan få admin-rettigheter på en maskin en har til utlån.

Det er en grunn til at du ikke har fått admin-rettigheter på maskinen du har til utlån. Hvis du "tar over" admin-kontoen på maskinen bryter du antageligvis avtalen du har med skolen/jobben om å låne maskinen. I tilleg skaper dette hodebry for de som jobber med it og må rydde opp i maskinen når du kræsjer den.

Vennligst respekter de som låner deg maskinen og ikke bruk forumet til å "hacke" deg inn på maskinen.

;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...