Gå til innhold

Sony Ericsson Xperia X2

Chainman

Anbefalte innlegg

Så ingen tråd om denne her.

Men nå er det ikke lenge til (forhåpentligvis) den slippes.

http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=567123

Gleder meg ganske mye til denne kommer. Trodde først at den ikke kom til å bli noe særlig, men virker som at den kommer til å bli rimelig bra.

Skal kjøpes uavhengig av prisen for min del hvertfall.

Hva syns folket?

X2_see_the_product_large_1.png

http://www.sonyericsson.com/cws/products/m...=no&cc=no#a

Endret av Chainman
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Fantastisk å teste en telefon som ikke ennå er ferdig, for så å klage på de tingene som SE nå jobber for å rett før den kommer i salg. Faktisk fantastisk av SE å sende den ut til testing før den foreligger i en endelig versjon. Men har lest brukere som har fått tak i denne versjonen, og de er langt ifra like skuffet som Din Side.

Har faktisk nettopp bestilt den på Mamoz.no...

Silver versjonen.

Kostet ca 2900,- med frakt :)

Hmm... noe som skurrer med den prisen.

Lenke til kommentar
Her e beviset ;) Va egentlig bare veldig heldige ...

De satte opp prisen med 600,- kr døgnet itte eg hadde bestillt :p

Å d va på Mamoz.no.

Tror det må være en feil på den prisen, og jeg tipper de har sikret seg i betingelsene mot slikt. Se på den sorte varianten. Den koster langt mer. Men ønsker deg lykke til! Si fra hvis du får telefonen til den prisen.

Lenke til kommentar
Tror det må være en feil på den prisen, og jeg tipper de har sikret seg i betingelsene mot slikt. Se på den sorte varianten. Den koster langt mer. Men ønsker deg lykke til! Si fra hvis du får telefonen til den prisen.

Sikkert sant det ;) Men det står iallefall "Status: Venter på varer", mens tidligere sto det "Status: Venter på godkjenning"... Så eg kan jo ver heldige :D

Mamoz AS / Mamoz Data DA / Mamoz Mercur AS kan imidlertid ikke endre prisen på en vare kjøper har fått bekreftet pris på uten å avtale ny pris med kunden, med forbehold om tekniske feil hos Mamoz AS / Mamoz Data DA / Mamoz Mercur AS eller dens leverandører er det alltid den bekreftede prisen på ordretidspunkt som gjelder.

Men det kan se ut som jeg har salgsbetingelsene på min side :D

Endret av kepeder
Lenke til kommentar

Sikkert sant det ;) Men det står iallefall "Status: Venter på varer", mens tidligere sto det "Status: Venter på godkjenning"... Så eg kan jo ver heldige :D

Mamoz AS / Mamoz Data DA / Mamoz Mercur AS kan imidlertid ikke endre prisen på en vare kjøper har fått bekreftet pris på uten å avtale ny pris med kunden, med forbehold om tekniske feil hos Mamoz AS / Mamoz Data DA / Mamoz Mercur AS eller dens leverandører er det alltid den bekreftede prisen på ordretidspunkt som gjelder.

Men det kan se ut som jeg har salgsbetingelsene på min side :D

Håper du får den til den prisen. Det ville virkelig vært et røverkjøp. Jeg har imidlertid bestemt meg for den sorte, da jeg synes den er langt stiligere enn den i sølv. Men har jo ikke sett de i virkeligheten ennå, så kan jo hende bildene lyver...

Lenke til kommentar
Håper du får den til den prisen. Det ville virkelig vært et røverkjøp. Jeg har imidlertid bestemt meg for den sorte, da jeg synes den er langt stiligere enn den i sølv. Men har jo ikke sett de i virkeligheten ennå, så kan jo hende bildene lyver...

Den svarte ser stiligere ud ja... Men dersom eg spare øve 2000, så tar eg heller den sølv xD Men håba at eg får an, eg kan jo legga ka eg syns om tlfen hvis eg får an ;) Men lykke te med den svarte då ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Står på statusen nå "Transport til pakkelager" :D Så det er mulig systemene deres ikke har lagt merke til at jeg har betalt "for lite" :p

Fått telefonen?

Nope, men fikk bekreftelse på at telefonen er sendt via Tollpost Globe :D Så regner med å få telefonen i morgen eller på fredag! :D

EDIT:

Har også fått bekreftet at den norske versjonen skal ha innlagt ÆØÅ på tastaturet !

Endret av kepeder
Lenke til kommentar
Står på statusen nå "Transport til pakkelager" :D Så det er mulig systemene deres ikke har lagt merke til at jeg har betalt "for lite" :p

Fått telefonen?

Nope, men fikk bekreftelse på at telefonen er sendt via Tollpost Globe :D Så regner med å få telefonen i morgen eller på fredag! :D

EDIT:

Har også fått bekreftet at den norske versjonen skal ha innlagt ÆØÅ på tastaturet !

Har mottatt min, og kan bekrefte at den har æøå på tastaturet. Har ikke fått testet den så mye enda, men førsteinntrykket er at skjermen ikke reagerer like bra som på X1, men er sikkert bare en vanesak. Ellers er den noe treg i enkelte situasjoner, og jeg blir nok å installere spb mobile shell 3,5 i fullversjon på den. Tastaturet er det beste mobiltastaturet jeg noen gang har vært borti. Lyden ut av høyttalerne på telefonen er forbausende bra. Tror nok dette blir en kongetelefon når man har fått tweaket den litt ;)

Lenke til kommentar
Noen som får kontakt med GPS`en utenom i google maps? Tomtom finner ingen GPS (har prøvd å få GPS`en til å bruke COM port uten resultat også)...

Har ikke prøvd Tomtom, men med et program som heter Tracker Panel får jeg iallefall kontakt med den innebygde gps-en.

Lenke til kommentar

Førsteinntrykket jeg sitter igjen med etter noen dagers bruk. Telefonen har ikke en ferdig FW, og den er i overkant treg og ustabil. Jeg har til nå hatt utallige Soft reset, og en Hard reset. Ellers så innehar den alt av teknologi, radio kommer ved neste oppdatering, og den har mobilverdenens beste qwerty tastatur. Kameraet er bedre enn jeg forventet, og tar knallgode bilder, men selvfølgelig snakker vi fremdeles om et mobilkamera. Menysystemet er variert, og med mange forskjellige paneler skal det mye til for at du ikke finner et UI du ikke liker. Og akkurat det er det geniale med paneler. Blir man lei av et UI, bytter man panel, og vips, man har en nesten helt ny telefon. Lyden i headsettet har jeg ennå ikke testet, men lyden fra høyttalerne er det beste jeg har hørt fra en telefon. Så konklusjonen blir: Når SE får somlet seg til å lansere en FW som er rask og stabil, da er dette en kongetelefon! Pr. i dag gir jeg den en 4-er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...