Sargent Fire Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Har diskutert litt på denne tråden, men har ikke kommet fram til hvilket lydkort som passer anlegget best. Vil Audigy2 komme til å gi mye bedre lyd en Audigy? Her er noen linker til varene jeg vurderer å kjøpe Logitech Z-680 Audigy2 Audigy SoundBlaster 5.1 Live Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Når du kjøper et såpass bra pc-anlegg ville jeg nok valgt meg et tilsvarende lydkort, nemlig Audigy2. Det er vel det beste på markedet nå, tror jeg... så gå for det Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 Men det jeg spør om er, kommer jeg til å merke stor forskjell mellom korta på det anlegget. Og er det mange xtra funksjoner på Audigy2 som jeg kan få bruk for? Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Går for Audigy2 jeg, må jo ha noe skikkelig :smile: . Ser denne grei ut, var billigere enn de andre. Er det ikke bare pågrunn av at det er bulk ver.? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Du får også med fullversjonen av Soldier of Fortune 2 og Hitman 2 Audigy2 har THX og er bedre med THX sertefiserte høyttalere som du har :wink: Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 THX er bare 3 bokstaver. Og det er en standard. Slutt å oppføre deg barnslig Lenke til kommentar
notarget Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg har selv Audigy 2 og er stor fornøyd! Hadde Audigy før, merket forskjell Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Og det er en standard. Slutt å oppføre deg barnslig Takk for den! Les denne og lær deg sunn folkeskikk, Blib. Man skriver ikke "Slike folk burde bli sperret inne og hengt! fordømte idioter" om man har litt dannelse. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 Jeg lurer bare på om det er noen grunn til å kjøpe den litt dyrere versjonen jeg ? Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Det er coaxial inngang på denne? Og isåfall burde jeg bruke det mellom lydkort og anlegget? Lenke til kommentar
danandre Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hmm... Jeg lurer på det samme... Har vurdert å få meg enten TerraTec Lydkort PCI DMX 6Fire LT eller TerraTec Lydkort PCI Aureon 7.1 Space. SE http://www.mamoz.no/mamoz/data/vareliste.a...D=101&Gr2ID=558 Disse tror jeg det kun er optisk utgang på. Er disse lydkortet bedre egnet til Logitech Z-680 eller merker du ikke forskjellen? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 i testen på hardware.no kom audigy2 best ut på spill, da bør dere gå for det om dere har surround anlegg imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå