Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker hun meg eller er det hennes måte å oppføre seg på?

Anbefalte innlegg

Vel, i dag inviterte jeg en av jentene i den nye klassen min med til byen hvor vi satt på en kafé i midten av sentrum. Jeg fikk hun til å le mye, prøvde å få henne til å starte et tema vi kunne snakke om også, men hun er ganske sjenert.

Men greit nok, like etter dette ble vi kastet ut av kaféen så vi satt oss på noen benker like ved. Da kom noen venner av meg, og til og med en som hun også kjente. De satte seg ned med oss og det endte med at jeg snakket mye med de jeg kjente fra før, og hun snakket mye med den hun kjente ifra før. Jeg prøvde hele tiden å få alle til å snakke med alle, men som sagt, hun er veldig sjenert.

Før jeg fortsetter historien her, vil jeg legge til at hun ser veldig ofte på meg i timene - veldig ofte. Spesielt når vi snakker på MSN og annet. Da sitter hun liksom og ser på meg som i "Svar meg fort!!". Det virker som at hun vil være med meg hele tiden, men hun er for sjenert - men ikke på msn, da (som folk flest).

Hun så mye på meg når vi satt på benken ogå, og når de andre foreslo å sitte seg bort på den andre kaféen, tenkte jeg at jeg skulle være litt hard2get bare for å se hva som ville skje. Jeg sa da at jeg burde gå hjem, men de andre ville absoulutt ha meg med, men jeg fortsatte å nekte! Da folk begynte å reise seg ifra benken dyttet hun borti armen min som i 'Vær så snill og bli med!', men jeg lurer nå med ettertanke om hun bare skulle ta opp sekken sin eller noe slikt (husker ikke om hun hadde det med seg!)

Ihvertfall sa jeg da at jeg ble med, og vi turet bort. Like etterpå ville den venninnen hennes gå, og da tror jeg 'hun-jeg-liker' ble ganske redd for de andre, så hun dro hun også, da. Og... vel, det var det!

Så... what to do now, damn it?!

Spørsmålet mitt blir vel som i emnetittelen: Liker hun meg, eller er det å se mye på meg osvosv hennes egentlige væremåte? Hva burde jeg gjøre nå?

Endret av FredrikH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jenter er vanskelige å forstå seg på. Tror nesten du bare må fortsette å flørte med hun til hun gir klarere tegn.

Hun er jo så forbanna sjenert!! :<

Jeg har prøvd å kommunisere med henne så mye som mulig siden første skoledag, vært så sjarmerende som jeg bare kan være, men allikevel bare rødmer hun og det blir taushet fra hennes side.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...