vikingkylling Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Kan bli interessant å høre hva fansen mener om dette. Økt level cap allerede? Skirmishes? Tja... http://community.lotro-europe.com/news.php...s&type=news Lenke til kommentar
PaoloMaldini Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Gleder meg til denne pakka! Hadde egentlig håpet på Rohan expansion men dette funker: Bedre crafting av Legendary Items! Forandring i Legendary Items systems har jeg ventet på lenge. 100 nye quests og nye instances, både 3 man og 6 man. I tillegg et nytt 12 man raid! Endret 5. september 2009 av PaoloMaldini Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jauda, blir nok bra dette. Jeg er vel egentlig ikke helt "ferdig" med MoM enda, men dette er jo ikke snakk om en like stor pakke som MoM er. At levelcap øker er vel helt normalt og gjør ikke meg noe. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Gleder meg masse til å få kunne få nye områder å leke meg i, selv om jeg langt i fra er ferdig i Moria og Lothlorien enda. Har jo så vidt begynt å få Radiance utstyr Lenke til kommentar
Mocci Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Noen som vet om norske spillbutikker hvor man kan forhåndsbestille special edition? Jeg ser at man kan bestille fra lotro nettsiden men da får man vel ikke i disc format? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Urk, jeg har ikke rukket å bli lvl 20 engang Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Noen som vet om norske spillbutikker hvor man kan forhåndsbestille special edition? Jeg ser at man kan bestille fra lotro nettsiden men da får man vel ikke i disc format? Denne mini utvidelsen vil ikke bli gitt ut i disk format men som en nedlastbar versjon bare. Lenke til kommentar
Mocci Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Noen som vet om norske spillbutikker hvor man kan forhåndsbestille special edition? Jeg ser at man kan bestille fra lotro nettsiden men da får man vel ikke i disc format? Denne mini utvidelsen vil ikke bli gitt ut i disk format men som en nedlastbar versjon bare. Mange takk for info Jeg har allerede lagt inn en preorder på special edition. Selv om jeg strengt tatt ikke behøver den enda i og med at jeg ikke en gang har begynt på Moria Lenke til kommentar
PaoloMaldini Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ny launch trailer: Dette blir EPISK !! Greier nesten ikke vente til torsdagen! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Siege of Mirkwood kan nå lastes ned herfra: http://community.codemasters.com/forum/sho...8339&page=5 Du får ikke spilt før torsdag, men det er jo greit å være ferdig med å laste ned? Lenke til kommentar
K-van Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Ja, då har Mirkwood vore ute ei lita stund. Så er det nokon som har tilbakemeldinger å komme med? Positive/negative forandringer. Lenke til kommentar
PaoloMaldini Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Fantastisk expansion! Mye variasjon, fantastisk mye nytt å holde på med og mange timer spilletid dette her. Anbefaler på det sterkeste å kjøpe Mirkwood hvis du er litt interessert. Spenningen bare bygger seg opp helt fra starten og når du ser festningen til Sauron; "Dol Guldur" blir du bare lamslått. Sykeste jeg har sett innenfor mmo spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå