ace855 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Høres nesten ut som anarki for min del da, legg merke til nesten (orker ikke flame). Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Er en grunn til at Rødt blir omtalt som Mini-SV av kommunister. Antagelig av samme grunn som at DLF kaller alle andre partier for sosialister og kommunister. Fordi det finnes folk som er mer ekstrem enn Rødt, men det gjør ikke Rødt bedre av den grunn. Lenke til kommentar
l0mf0mgl0mbl0og Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg synes det er besynderlig at Onar Åm (onarchy) er utestengt på livstid, altså mannen tråden handler om! Hvorfor? Hvor er sjikaneringen fra hans side? Den eneste konklusjonen jeg kan trekke er at moderator har utestengt han fordi moderator er uenig. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg synes det er besynderlig at Onar Åm (onarchy) er utestengt på livstid, altså mannen tråden handler om! Hvorfor? Det er en sak mellom ham og oss, som jeg ikke skal diskutere her, så lenge vedkommende kan benytte seg av sin klagerett. Hvor er sjikaneringen fra hans side? Nå skal jeg ikke foregripe saksbehandlingen (det er ikke jeg som avgjør eventuelle klager i denne saken), men dokumentasjonen er som alltid trygt forvart i vår papirkurv. Der ligger de i originalformat, moderatorer kan ikke endre en post uten at det fremgå av historikken til tråden. Formets administratorer kan altså se hva som har vært postet, endret og slettet og av hvem. Den eneste konklusjonen jeg kan trekke er at moderator har utestengt han fordi moderator er uenig. Den konklusjonen trekker du i så fall på sviktende grunnlag. Men dette vil igjen fremgå av en eventuell klagenehandling. Kommentarer og reaksjoner på dette kan dere ta på PM til undertegnede, her i tråden er det off topic. i tillegg finner jeg det ikke passende å diskutere brukere som ikke kan delta i diskusjonen selv. Geir Lenke til kommentar
Marxisten Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Konge! Vi trenger flere slike fornuftens stemmer. Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 DLF kommer til å ende opp som kommunist styre under Lenin og Stalin, dagen DLF vinner valgkampen er dagen jeg flytter til Sverige (Noe jeg sterk tviler på skjer) Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Du er sosialist? Han er en ond, voldsfremmende person hvis det er det du spør om. Lenke til kommentar
Marxisten Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Moderne sosialister rajjer konsekvent ned på og forsøker å ødelegge alt som er godt og suksessfullt, og de unnskylder og løfter opp alt som er perverst, ondt og nedrig. Nøkkelpoenget er dette: tenkning fører til diskriminering. Derfor er tenkning og logikk ondt. Lenke til kommentar
Marxisten Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Takk. Alle som sier noe annet er umoralske. Når jeg sier dette blir jeg omtalt som arrogant, bastant, dogmatisk og lite tolerant og jeg beskyldes endog for å være fredstyranner. Men det finnes en veldig enkel test på hvem som er tolerante, og det er følgende spørsmål: tillater din ideologi at andre får utøve sin ideologi? Dette er en enkel test som alle burde kunne være enig om er et objektivt mål på toleranse, og her troner altså liberalismen øverst. La oss illustrere dette ved å sammenligne sosialismen og liberalismen. Liberalismen tillater folk å leve fritt som sosialister og danne sosialistiske kollektiver med hvem de vil. Politisk sosialisme derimot vil ikke tillate folk å leve som liberalister. Alle skal med, ingen slipper unna. Kort sagt, liberalismen er tolerant og romslig, sosialismen er intolerant og fascistisk. 1 Lenke til kommentar
l0mf0mgl0mbl0og Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hehe Marxisten, det ser ikke ut som noen greier å motsi den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå