pierce007 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Du ser veldig feil. U2410 bruker IPS-panel (regnes vel som best), og har masse justeringer for høyde, snurring, tilt og pivot (dreining). G2410 bruker TN-panel (billigst) og har ingen ergonomijusteringer. Det ser du om du sjekker specsene. Testet skjermen i går, spilte litt Americas Army 3.0 Skjermen yter MEGET bra. Kjørte i 1920x1200 og bildet var helt sinnsvakt bra. det var dette med briller da...hehe, så ikke den G'en..... blir vel bare mer og mer overbevisst om å skaffe meg denne. har forsåvidt og tittet litt på sp2309w - mye penger for en skjerm ved å kjøpe U2410, men men kvalitet koster som sagt. når det gjelder dette med pivot, hva slags fordeler ligger det i dette? Lenke til kommentar
snole Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Pivot er ikke en funksjon som er et must. Det betyr at du kan snurre skjerme 90 grader sånn at den blir stående. Kjekt når man skal bruke den til kontorting eller ofte redigerer bilder som er i portrait (stående) istedenfor landscape (liggende). Da får man utnyttet skjermstørrelsen maksimalt. Min gamle skjerm hadde pivot, og jeg trur jeg brukte det 1 gang på 4-5 år, og det var egentlig kun for å teste det. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Pivot er ikke en funksjon som er et must.Det betyr at du kan snurre skjerme 90 grader sånn at den blir stående. Kjekt når man skal bruke den til kontorting eller ofte redigerer bilder som er i portrait (stående) istedenfor landscape (liggende). Da får man utnyttet skjermstørrelsen maksimalt. Min gamle skjerm hadde pivot, og jeg trur jeg brukte det 1 gang på 4-5 år, og det var egentlig kun for å teste det. Har du brukt PIP muligheten? Bruke denne mye på skjermer egentlig? Ikke vært borti i denne muligheten enda... Har du målene på bordplaten ? Lenke til kommentar
snole Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Nei, har bare en maskin som er koblet til. Tenker du på målene på plata i bunnen av sokkelen? Den er 31 cm bred og 20 cm dyp. Eneste jeg har å sette fingeren på angående skjermen er at makshøyden er litt lav etter min smak. Skulle gjerne hatt mulighet for å ha den 5-10cm høyere. Nå er underkanten på skjermen ca 14cm over pulten. Regner med jeg har fått den på max høyde. Og så er det blå lyset fra power-LED'en litt for lys, men det er nok bare meg. Endret 20. september 2009 av snole Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Kom over denne tråden. Interisserit denne skjermen selv. Ligger til 3462 KR hos Dell.no nå. http://accessories.euro.dell.com/sna/produ...&sku=205470 Edit: ser det er billigversjonen nå... Endret 30. september 2009 av Sr.érdnA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå