Sargent Fire Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Skulle gjerne hat et som oversatt fra tysk til norsk og omvendt. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Det finnes vel ikke så mange program, men derimot finnes det flere nettsteder som gjør samme jobben.. prøv google Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 http://www.freetranslation.com ? Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Det blir så tungvint i å med at du må først fra Tysk-Engelsk og deretter fra Engelsk til Norsk(Og da blir det mye feil) Bitte-Please-Behag Lenke til kommentar
abene Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Skulle gjerne hat et som oversatt fra tysk tilnorsk og omvendt. Her er en ganske brukbar nettside: Fra norsk til tysk og Fra tysk til norsk Lenke til kommentar
guom Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg husket i hvertfall at jeg brukte et program som var skikkelig bra da jeg var på videregående. programmet heter globalink translater ...et eller annet. Det er å anbefale. Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 har et prog. jeg stian! husker ikke helt hva det heter.. du kan få det av meg på neste gathering! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå