Gå til innhold

COD 4, dedicated server, all weapons.

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om noen vet om noen mods, commands, som jeg kan bruke for at alle som spiller får alle våpnene? Jeg og noen kompiser skal spiller Call of duty 4 på lan. Og alle har ikke like høy rank. Er det noen som vet hvilke mods vi evnt. kan bruke? Og hvor jeg kan last dette ned fra?

Takker for svar på forhånd :)

- Need Help

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne Video er vanskelig å forstå, men jeg brukte denn sammen hacken på fetteren min sin pc når vi skulle lane cod4 sånn som detter gjør du det:

1.Start Cod4 lag eller bruk en bruker--> gå innpå brukeren, legg ned spillet

2.last ned denne

3.Finn mapen i innstalasjons mappen som heter pb, gi nytt navn til pb2, start level hackeren, pass på og finne riktig versjon (står nede i høyre hjørne når spillet er startet)

4.Trykk på Easy upgrade

5. Gi punkbuster mappen det orginale navnet pb

6 Gå tilbake til cod4 og gå innpå en online server

Ps. når du går inn på en online server spør den om du vill starte pb der svarer du ja

Endret av Shorty94
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

funker dette, så jeg kan spille vanlig online etter å ha brukt hacket?

kjipt å få feilmelding slik jeg gjorde etter å ha jukset i TF2.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Denne Video er vanskelig å forstå, men jeg brukte denn sammen hacken på fetteren min sin pc når vi skulle lane cod4 sånn som detter gjør du det:

1.Start Cod4 lag eller bruk en bruker--> gå innpå brukeren, legg ned spillet

2.last ned denne

3.Finn mapen i innstalasjons mappen som heter pb, gi nytt navn til pb2, start level hackeren, pass på og finne riktig versjon (står nede i høyre hjørne når spillet er startet)

4.Trykk på Easy upgrade

5. Gi punkbuster mappen det orginale navnet pb

6 Gå tilbake til cod4 og gå innpå en online server

Ps. når du går inn på en online server spør den om du vill starte pb der svarer du ja

kk, er egentlig ikke ute etter hackz, men kan teste. mye bedre hvis vi hadde funnet noen enkle commands som jeg kan skrive i console på serveren min :p

Lenke til kommentar

DEnne modusen heter old school, er litt kjipt, fordi de har satt agoc på r700 og barret, På fetteren min sinn pc og på minn funker det, jeg har ikke hatt noen problemer, men viss det er første gang du spiller spillte og har lvl55 er folk smarte nok til og skjønne at du er noob

Husker ikke siden lenge siden jeg spilte.

Men en modus som gjør at du må plukke opp våpen. Så funker kanskje det?

Glemte og si at denne hacken også låser opp alle sikter og kamuflasjer og alle challenges pluss perks

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...