Need Help Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg lurte på om noen vet om noen mods, commands, som jeg kan bruke for at alle som spiller får alle våpnene? Jeg og noen kompiser skal spiller Call of duty 4 på lan. Og alle har ikke like høy rank. Er det noen som vet hvilke mods vi evnt. kan bruke? Og hvor jeg kan last dette ned fra? Takker for svar på forhånd - Need Help Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 jeg vet ikke om det er lovlig men fant en video som hacker deg opp til lvl 55 med noen tastetrykkFast lvl Cod 4 Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Denne Video er vanskelig å forstå, men jeg brukte denn sammen hacken på fetteren min sin pc når vi skulle lane cod4 sånn som detter gjør du det: 1.Start Cod4 lag eller bruk en bruker--> gå innpå brukeren, legg ned spillet 2.last ned denne 3.Finn mapen i innstalasjons mappen som heter pb, gi nytt navn til pb2, start level hackeren, pass på og finne riktig versjon (står nede i høyre hjørne når spillet er startet) 4.Trykk på Easy upgrade 5. Gi punkbuster mappen det orginale navnet pb 6 Gå tilbake til cod4 og gå innpå en online server Ps. når du går inn på en online server spør den om du vill starte pb der svarer du ja Endret 4. september 2009 av Shorty94 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) funker dette, så jeg kan spille vanlig online etter å ha brukt hacket? kjipt å få feilmelding slik jeg gjorde etter å ha jukset i TF2. Endret 4. september 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Need Help Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Denne Video er vanskelig å forstå, men jeg brukte denn sammen hacken på fetteren min sin pc når vi skulle lane cod4 sånn som detter gjør du det:1.Start Cod4 lag eller bruk en bruker--> gå innpå brukeren, legg ned spillet 2.last ned denne 3.Finn mapen i innstalasjons mappen som heter pb, gi nytt navn til pb2, start level hackeren, pass på og finne riktig versjon (står nede i høyre hjørne når spillet er startet) 4.Trykk på Easy upgrade 5. Gi punkbuster mappen det orginale navnet pb 6 Gå tilbake til cod4 og gå innpå en online server Ps. når du går inn på en online server spør den om du vill starte pb der svarer du ja kk, er egentlig ikke ute etter hackz, men kan teste. mye bedre hvis vi hadde funnet noen enkle commands som jeg kan skrive i console på serveren min Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Husker ikke siden lenge siden jeg spilte. Men en modus som gjør at du må plukke opp våpen. Så funker kanskje det? Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 DEnne modusen heter old school, er litt kjipt, fordi de har satt agoc på r700 og barret, På fetteren min sinn pc og på minn funker det, jeg har ikke hatt noen problemer, men viss det er første gang du spiller spillte og har lvl55 er folk smarte nok til og skjønne at du er noob Husker ikke siden lenge siden jeg spilte.Men en modus som gjør at du må plukke opp våpen. Så funker kanskje det? Glemte og si at denne hacken også låser opp alle sikter og kamuflasjer og alle challenges pluss perks Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Nå er jeg spent funket det på pcen din? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hmm Vet at modden OpenWarfare har sånn at alle spillere får alle våpen,perks etc. + at det ikke er mulig å bunnyjump osv Lenke til kommentar
Need Help Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Nå er jeg spent funket det på pcen din? Prøvde, men fikk ikke til. Fikk tak i ny "hack" som fungerte utmerket. Beklager for sent svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå