balder Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Eg Ser at det blir solgt Guitar hero trommer i forhold til Rock Band trommene. Synnes Rock band trommene virker billige og enkle. Ønsker erfaring Endret 13. september 2009 av balder Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Har selv Gh trommene. Gh trommene er vel de mest realistiske, men de har veldig lav kvalitet! Har ikke prøvd Rb trommene så mye, men de var mer solide og likte pedalen best, men de ga ikke helt følelsen av å spille trommer. Ville vel gått for Gh trommen selv pga det føles bare mer riktig å spille på! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Rock Band 1 - Kjøpt påska '08, funker enda strøkent men som kjent var pedalen en svakhet i starten så den er byttet ut. Guitar Hero: World Tour - Kjøpt på release, fungerte ca 3 timer. En dårlig lodding gjorde at batterikassen mistet kontakt med kretskortet og ingenting fungerte. Loddet ordentlig og spilte ca 4-5 timer til, da begynte den røde trommen å bli dårlig. Leverte sjiten tilbake og har ikke prøvd GH-trommer siden. Det er min erfaring, andre kan naturligvis ha vært mer heldige/uheldige. Pr idag bruker jeg Rock Band 2 trommer og er storfornøyd. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Kan bekrefte at GH-trommene holder lav kvalitet. De er deilige så lenge de varer da. Har ikke prøvd RB-trommene... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Rockband 1 trommene er digge, men det er litt som å spille bongotrommer kan man si. Man blir vandt med det, savner dog symbaler men det kan man leve fint uten og. Veldig solide og. GH:WT trommene var designet nesten perfekt, men det tekniske og arbeidet rundt trommene er elendig. Leverte inn tre ganger rundt lanseringen av World Tour, siste gangen fikk jeg pengene tilbake og kjøpte bare spillet siden jeg hadde RB1-trommenen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 GH-trommene er best synest eg, sjølv om dei slit med produktfeil. Det er på ein måte like greit, no har eg to trommesett. Enkelte av trommene begynte å bli laber på sensitiviteten, så eg reklamerte på nett via ein automatisk sak. Etter nokre veker kom eit nytt sett i posten, utan å måtte levere inn det gamle. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Har eid begge, og Rock Band har det beste settet. Spesielt pedalen er noe helt annet enn den til GH, men er fortsatt for dårlig og bør byttes ut. Når det gjelder det om hva som føles mest som å spille ordentlige trommer, så gir ingen av dem den følelsen av det, for å få den følelsen finnes det alternativer for å bruke f.eks et Roland-sett til både RB og GH. RB2-settet kan det kobles til symbaler på, det har jeg ikke prøvd, men på GH WT-settet sitter symbalen ganske høyt og nært, noe som gjør at jeg foretrekker bongotrommestilen. Lenke til kommentar
balder Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 GH-trommene er best synest eg, sjølv om dei slit med produktfeil. Det er på ein måte like greit, no har eg to trommesett. Enkelte av trommene begynte å bli laber på sensitiviteten, så eg reklamerte på nett via ein automatisk sak. Etter nokre veker kom eit nytt sett i posten, utan å måtte levere inn det gamle. Har du linken til der du reklamerte? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 GH-trommene er best synest eg, sjølv om dei slit med produktfeil. Det er på ein måte like greit, no har eg to trommesett. Enkelte av trommene begynte å bli laber på sensitiviteten, så eg reklamerte på nett via ein automatisk sak. Etter nokre veker kom eit nytt sett i posten, utan å måtte levere inn det gamle. Har du linken til der du reklamerte? http://activisionrma.riverstarsoftware.com/ Lenke til kommentar
balder Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 No har eg sett og funnet ut dette Eg kan få Guitar Hero settet for kr. 500,- lite brukt Så ser eg at Elprice har Gittar, trommer og microfon for kr. 449,- Er trommene til Guitar Hero så mykje bedre? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Det beste du får tak i et vel et ION-set med Destroyer-pedalen. http://www.rockbandparts.com Lenke til kommentar
balder Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Det er greitt, men av dei to som eg nevner. Er trommene til Guitar Hero så mykje betre? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Er det noen som har sagt de er bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå