dannad Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Det er best om dere begge blir enige om hva dere skal se. Du vel ikke at hun skal sitte å kjede seg i 1-2 timer mens du har det godt, og omvendt? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) http://www.filmweb.no/drammenkino/template...mid=UIP20090001 skal se den filmen med a da hu har sett alle nesten på kinoen. Vi møtes nesten rett før filmen så blir ikke så mye snakking før filmen. mest etter. er dette dumt? at vi ikke får snakket no særlig mye før den starter? Under filmen, noen gode tips der? feks ta hande hennes og slikt? littt redd for å se for mye på hu:P Endret 6. september 2009 av SnikendeChris Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) under filmen bør du da strengt talt følge med på filmen Hvis filmen ikke er ferdig så altfor sent kan dere jo gå et sted å spise, så gjerne snakke litt om den / andre filmer dere har sett før. Og du MÅ ikke snakke hele tiden, stillheter forekommer uansett... Lykke til Forresten den filmen du skal se er KONGE, gled deg Har du holdt henne i hånden før? Ellers kan det bli litt rart for henne at du plutselig vil holde hender i 2.5 timer Endret 6. september 2009 av Drunk_Panda Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) har ikke møtt a før, kun snakket i 2 år på nett:) vi har valgt en annen film pga lengden:P ulykken heter den. møtes 1 time og 20 min før filmen:) edit: dumt å møtes 1 time og 20 min før filmen? er det for lang tid å vente? vil ikke kjede a ut heller xD har gått på date før altså. men bryr meg om hu her så mye og vil ikke noe skal gå galt:) Hu hadde bursdag for ca 10 dager siden. smart å kanskje kjøpe gave? hvis ja, hva kan ei jente like som ikke koster mye? har veldig lite penger forita Endret 6. september 2009 av SnikendeChris Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 snakket med veninne og fått noen gode tips. hu mente at første kyss burde komme på date nr 2 pga da vet man om man liker hverandre. høres fornuftig ut Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Høre på jenter når det gjelder jentetips er som regel ganske dødfødt Det er ingen regel på hvilken date du skal kysse henne på, etter som alle mennesker er forskjellige og har sin egen oppfatning av hvordan ting skal skje. Eneste regelen som gjelder er at du skal kysse henne når anledningen er der. F.eks. hvis dere har klemt hverandre, og hun fortsatt står der og ser deg i øynene og det er en "pinlig stillhet", da skal du kysse henne. Uansett om dere er på første eller fjerde date. På samme måte skal du ikke hive deg over kysset på date to hvis anledningen ikke er der. Det er vanskelig, men det skal være vanskelig Det som gjør det så fasinerende. Lykke til! Lenke til kommentar
dannad Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Husk å fortell oss om hvordan det gikk! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 jeg skal det:) Men daten ble forskyvet da hun har blitt syk:( hu var kvalm i går og ble skikkelig syk i dag:( så blir på torsdag om hu er frisk da:) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Liten tilbakemelding dette:) Daten gikk bra den:) hva jeg sku snakke med hu om var ikke noe problem. alt gikk automatisk rett fram:D Veldig lett å snakke med hu. søt og koslig. Så daten gikk bra syns no jeg og det syntes hu og:) skal møtes igjen snart:D Takker for hjelpen Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Som jente liker å snakke om det meste, og veldig mange jenter er jo faktisk opptatt av mer enn sminke og klær. Hva snakker dere om når dere chatter på nett da? Hvorfor ikke ta tak i noe dere har snakket om tidligere, og virkelig gå i dybden på det, noe som du vet hun interesserer seg for, det være seg en film eller en bok man liker, eller vet den andre liker. Edit: så at du har hatt date, men uansett, vi jenter er gjerne mindre ufarlige enn man tror. Endret 12. september 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Hehe:D takk for svar uansett:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå