Gå til innhold

Treg til å state opp programmer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare et par forslag:

Er der mye ledig plass igjen på harddisken(e)?

Kan jo prøve å slå av de oppstart programmene som du vett ikke kreves, for å se om det hjelper. Og gjerne ta og slå antivirus og brannmur også, bare for å sjekke, så kan du heller slå de på igjen.

Kunne jo og ta et søk med Ad-aware eller lignende programmer for å sjekker at der ikke er noe spionprogrammer e.l.

En reinstall av pcen pleier jo og å hjelpe.

Lenke til kommentar
Bare et par forslag:

Er der mye ledig plass igjen på harddisken(e)?

Kan jo prøve å slå av de oppstart programmene som du vett ikke kreves, for å se om det hjelper. Og gjerne ta og slå antivirus og brannmur også, bare for å sjekke, så kan du heller slå de på igjen.

Kunne jo og ta et søk med Ad-aware eller lignende programmer for å sjekker at der ikke er noe spionprogrammer e.l.

En reinstall av pcen pleier jo og å hjelpe.

Har du sett bildet?`har slått av oppstartsprogrammer, har hatt det sån i mange måneder ( oppstartsprogrammene), har ikke virus, bruker online armor og avira antivir, er veldig aktiv i antivirus programmer delen av forumet. Ad-aware er ikke noe å skyte av. Har tenkt litt på om jeg burde prøve å slå de av, men de er så viktige så det gidder jeg ikke.

Lenke til kommentar

Tenkte at du slår av alle de prosessene du ikke trenge for at pcen skal kunne brukes. Restarter pcen en par ganger, er den ikke kjappere nå så er det bare til å slå de på igjen. Hvis den er betydelig kjappere så er det jo bare til å eleminere og finne ut hvilket program som sinker pcen.

Du vett sikker hva de fleste prosessene der er for noe, men RocketDock, onlinearmor, avira, powerdvd og google er jo noen prosesser som fint kunne hvert av under et par oppstarter.

Så kunne du jo og sett under Tjenster som ligger under Administrativer verktøy i kontrollpanel og se om du finner noe interessant der. Men ikke slå av noe du ikke vett hva er.

Dette er bare et par forslag som kanskje kan hjelpe. Alt du finner på der inne er på eget ansvar.

Lenke til kommentar
Tenkte at du slår av alle de prosessene du ikke trenge for at pcen skal kunne brukes. Restarter pcen en par ganger, er den ikke kjappere nå så er det bare til å slå de på igjen. Hvis den er betydelig kjappere så er det jo bare til å eleminere og finne ut hvilket program som sinker pcen.

Du vett sikker hva de fleste prosessene der er for noe, men RocketDock, onlinearmor, avira, powerdvd og google er jo noen prosesser som fint kunne hvert av under et par oppstarter.

Så kunne du jo og sett under Tjenster som ligger under Administrativer verktøy i kontrollpanel og se om du finner noe interessant der. Men ikke slå av noe du ikke vett hva er.

Dette er bare et par forslag som kanskje kan hjelpe. Alt du finner på der inne er på eget ansvar.

Google har jeg slått av, men online armor og avira er jo antivirus og brannmur, og jeg bruker rocketdock så jeg slipper alle snarveiene på skrivebordet, powerdvd skulle vært slått av. Rart :hmm: Uansett så har jeg merket at den er litt raskere etter jeg bytta til standar xp tema. Istede for vista tema og media center.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...