Minigud Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hei, Kan noen forklare kort igrunn hvordan det her fungerer. Når jeg starter applikasjonen så får jeg statusen "PS3 has not been found..". Xboxen er koblet til samme netverk og begge har forbindelse opp mot internett. takk for hjelpen. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Tror ikke PS3 Media Server er lagd for Xbox 360, da. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Tror ikke PS3 Media Server er lagd for Xbox 360, da. for et fantastisk svar. Du er best! det går fint ant å bruke xbox 360 og ps3 media server. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Xbox'en må være slått på før du starter PS3 Media Server. Da skal den bli funnet automatisk. Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Hmm, maskinen står på men applikasjonen finner ingenting. Sitter på mac og benytter meg av wifi. Kanskje problemet ligger der? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Har et spm jeg og..hvis fila jeg streamer har 6 kanals lyd (mkv), hvordan kan jeg få det på xboxen og ikke kun stereolyd? har satt instillingene i ps3media server til 6 kanaler.. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 .mkv skal gå fint på PSMS. På 360 derimot, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
EnLigther Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Har du sjekket om xboxen finner aplikasjonen selv om aplikasjonen ikke finner xboxen? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 .mkv skal gå fint på PSMS. På 360 derimot, vet jeg ikke. Jeg får det jo til å funke.... Men kun stereo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå