EinarEriksen Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Kameraet har ikke fanget det opp, men denne skjermen gir en 3D-effekt. Les mer Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hvordan? Jeg trodde at man måtte ha noe slag av briller for å filtrere ut et bilde på hvert øye, eller at skjermen vet hvor hodet er(eller noe slikt, så det på en youtube film..) for å få en 3D effekt? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Wow, dette var interessant Lenke til kommentar
kuku25 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Er det så mye kult man kan gjøre med det her? Når det kommer 3D trykkskjerm, da blir det saker! Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Personen i Norge som først kommer med 3D-skjerm kommer til å være tidenes slager på kontoret ^_^ Men dette så spennende ut, aldri hørt om at dette var tilgjengelig i "østen" heller jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hvordan fungerer egentlig den skjermen for folk som er nærsynte/langsynte/nedsatt syn? Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Enkelt å få til 3D skjerm da. Et kamera frempå mobilen og programvare som skjenner igjen øynene dine. Programvaredelen er selvfølgelig vanskeligst.Om selve 3D effekten på skjermen har jeg lest at de har fått til piksler som har to sider, slik at en får forskjellige bilder i forhold til vinkelen skjermen holdes i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg