Malvado Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Den ser også helt Normal ut. Da er det vel ikke så mye annet jeg kan komme på i slengen. Du får nesten prøve andre spill også for å finne ut om disse har noen problemer. Lenke til kommentar
Eplehode Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Ok, da prøver jeg å teste annet spill imorgen... Lenke til kommentar
Eplehode Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Jeg får kjørt Empire: Total War på maks grafikk og det hakker på LAVESTE grafikk på Fallout 3! Noen flere ideer? Lenke til kommentar
black_knight Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Må nesten spørre, har du reinstallert fallout etter at du kjørte inn ny ghost av windows? Jeg regner med du har spillet på en annen partisjon enn windows? Du har ikke bare kopiert spillet manuelt og/eller kjørt det uten reinstall? Lenke til kommentar
Eplehode Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 På ghosten min så er jo ikke fallout med. Har ikke noen spill med på den ghosten jeg lagde så ja jeg har installert det etter at jeg la inn ghosten. Nei jeg har det ikke på en annen partisjon. Pleier aldri å ha flere pastisjoner. Hadde ikke det når det virket heller. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Fallout 3 er generelt et spill med mye bugs, så det har potensialer for rar oppførsel. F.eks er det rabiat på trippelcore. I og med at du har reinstallert spillet, så bør sjekke at du har har også installert nødvendige patcher. Lenke til kommentar
Eplehode Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Ja har installert Patch: 1.7.0.3. Det er den nyeste [ivertfall den nyeste fra hjemmesidene til Bethesda Softworks Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Da prøver du med reinstallasjon, og så installerer du ikke nyeste patch, men tar en og en oppover og ser hva som skjer. Bethseda har vel til og med klart å få til nye bugs i patcher, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Eplehode Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 HUM!! Da tror jeg at jeg gir opp fallout 3 for øyeblikket. Så litt senere en gang så prøver jeg å patche en etter en. Men takk for hjelpen=) Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Du får se det positive i dette, du har funnet ut at pcen din fungerer akkurat som den skal og dermed så hvis et spill begynner å oppføre seg rart så må det være spillet Lenke til kommentar
Eplehode Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Du får se det positive i dette, du har funnet ut at pcen din fungerer akkurat som den skal og dermed så hvis et spill begynner å oppføre seg rart så må det være spillet hehe, ja sant nok=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå