Ivan Drago Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Har nettopp kjøpt ny leilighet der inngangdøra har en avlang glassrute på 15x140 cm. Jeg ønsker å blokkere den for innsyn (f.eks. kan lisensmannen se rett inn på TVen i stua....) på en mer elegang måte enn f.eks. duct-tape. Har dere noen tips? Finnes det noen lettvinte "ferdigløsninger"? Kanskje det er greit å klebe på en speilfilm som blokkerer innsyn men gir meg utsyn? Endret 4. september 2009 av Ivan Drago Lenke til kommentar
Lufthode Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Vet at IKEA har en folie en bare klistrer over vinduet. Men på denne vil f.eks tv-gjenskinn synes igjennom. Om ikke kan du vel bare kjøpe noe farget folie og klistre over? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 hva med en liten gardin? Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Har tenkt muligheten med gardin men ser heller for meg bruk av film eller noe annet jeg kan skjære til og klebe direkte på ruta, mulig dere vet om noen som selger slikt? (gjerne med link) Skal sjekke ikea.no, kanskje du har direktelink til produkt? Jeg bor forresten i trondheim, så kanskje dere vet om noen butikker som har slikt her? Endret 4. september 2009 av Ivan Drago Lenke til kommentar
Lufthode Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Google ga meg dette: http://www.vindufolie.no/ Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Ble bare så jeg la på dobbelt lag med sort solfilm fra biltema på både inn og utside. Ser ihvertfall penere ut enn svart ducttape. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå