Majjan Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Noen romstasjoner er bortgjemt av en grunn. Les mer Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Enig med at det var en nedtur. Den forrige pakken var mye bedre, selv om den også skuffet noe. Man alt i alt en nedtur. Husker dere hva Bioware hypet med under lanseringen? At det skulle komme mye DLC som ekspanderte historien, gi innhold som skulle lede opp til oppfølgeren? Bah. Endret 4. september 2009 av StaBBer Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Utrolig synd dette.. Jeg gleder meg som en unge til Mass Effect 2 da den første var et av de beste jeg har spilt noen sinne! Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Svarte... Kjøpte Mass Effect Collector's Edition ifjor og har enda ikke installert det Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Styrer lett unna dette.. Selv om Mass Effect er noe av det beste jeg har spilt. Hadde det bare vært noe ala det man får i den siste dlc-en til Fable 2. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Når kommer ME2 forresten? Må nesten kjøpe dette (uten tilleggspakker tydeligvis^^) og fullføre det innen oppfølgeren blir utgitt Endret 4. september 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 EA klarer vel etterhvert fjerne magien BioWare hittil har klart å gi sine produksjoner... Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Utrolig synd dette.. Jeg gleder meg som en unge til Mass Effect 2 da den første var et av de beste jeg har spilt noen sinne! Dette er ikke Mass Effect 2. Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Utrolig synd dette.. Jeg gleder meg som en unge til Mass Effect 2 da den første var et av de beste jeg har spilt noen sinne! Dette er ikke Mass Effect 2. Det har han da ikke sagt? Jeg runda faktisk Mass Effect i dag, og er helt klart ikke mett. Jeg vil ha mer! Episk spill, men jeg har hørt så mye negativt om DLC-ene, så jeg styrer unna de. PS: For de som runder MA, husk å ta vare på savegamen dersom du har planer om å skaffe MA2. Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Tenkte kanskje han hadde blanda, det gjorde jeg før jeg fikk lest nøye ihvertfall. ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg