minibil Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hei! Har tenkt å søke meg jobb på en Rimi butikk på kveldene. men hvordan gjør jeg det? -Sindre Lenke til kommentar
Patz Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Tror faktisk det beste er å stikke innom og snakke med butikksjefen. Gjerne når det er rolig i butikken. Lenke til kommentar
minibil Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Tror faktisk det beste er å stikke innom og snakke med butikksjefen. Gjerne når det er rolig i butikken. Hva er det jeg burde si til han? tips om hva jeg burde ta med? Lenke til kommentar
jambao Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 jobber selv i butikk, har gjort det en stund, og begynnte selv som 14-15åring. det å snakke med sjefen er nok lurt. kan jo og levere en søknad, gjerne levere den personlig. men visst du snakker med sjefen blir det mest snakk om du har jobbet før, hvor gira du er og hva innstilling du har til arbeidet og sånnt. er helst sjefen som spør spørsmålene lykke til Lenke til kommentar
1915 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) som 15 år og butikk jobb er det bare å glemme å få kassejobb. pga salg av alkohol og tobakk og snus og legemiddler. mendu kan jo få jobber som å sett inn varer i hyller og rydding og vaksing og diverse slike ting. du må huske å presentere deg og si hvor du er ifra og litt om deg selv osv. beste er jo en søknad i tilleg søknad og cv men en ting som er viktig, spørr ADLRI om lønn på et jobbintervju, det er det dummeste man spørr om. siden du er 15 år er det kjekt å ha med frikort hviss du skulle være heldig å få jobben. Lykke til Endret 5. september 2009 av hahaa Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Det er da ikke dumt å spørre om lønn på et interjuv.. Det er såpass relevant for jobben, så jeg ser ikke hvorfor det skulle utgjøre en forskjell? De interjuvene jeg har vært på, så har jeg spurt om lønn og har som regel fått jobben. Hvis man vet at det er flere jobber å velge mellom, venter man ikke til man skal skrive kontrakten med å spørre om lønn. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Spørre om lønn er absolutt ikke dumt på et jobbintervju. Er jo derfor man jobber i det hele tatt, liksom... Lenke til kommentar
1915 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 man kan spørre om lønn i etterid, pga da kan arbeidsgiver tro at han er mere interesert i hvor mye han får betalt iforhold til det han gjør. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Meningen med et jobbintervju er at man skal finne ut så mye som mulig om jobben man søker på. Samme er det for arbeidsgiver, som skal få et bedre inntrykk av hva slags person det er som søker jobben, og om det er den rette personen til jobben. Spør man om lønn under samtalen, kan det også være lettere å danne seg tanker om det virkelig er den jobben man vil ha, om jobben er verdt x-antall kroner i timen og alt det der. Slik jeg ser det, så er det høyst relevant å spørre om lønn under et intervju, spesielt om man har flere jobber i siktet. Kommer man i den situasjonen at man blir tilbudt flere jobber, kan man velge den hvor lønnen står best i forhold til arbeidsmengde osv. Endret 5. september 2009 av EvenruD Lenke til kommentar
1915 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 en ting er jo lønn, men man må jo trives i jobben Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Det er ikke det som var spørsmålet, men jo du har helt rett i det Lenke til kommentar
minibil Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Hadde glemt helt topicen her ;( Men har det seg sånn at jeg kanksje kan virke litt sjenert vis jeg spørr etter sjefen, siden det er første gang, hva er det lureste jeg burde gjøre, og hvordan må jeg gå fram? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå