Kontorstol Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Half-Life 2 og Penumbra har ganske avansert fysikk, men ikke ødeleggbare områder. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Realflight G4,5 Kjøpe meg ett ekspemplar selv igår Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Realflight G4,5 Kjøpe meg ett ekspemplar selv igår Syns det var litt dyrt jeg... noen som vet om noen andre spill? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Neida, fin pris for sikkelige saker Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Har skaffet Red Faction Guerilla, det er veldig gøy:P og ekstremt bra fysikk i forhold til de fleste andre spill... Eneste jeg har funnet som ikke går ann å ødelegge er bakken og viktige personer på laget ditt Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) GTAIV har veldig god fysikk, spesielt imponerende er måten menneskene oppfører seg på ved hjelp av Euphoria-motoren. Endret 14. september 2009 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) ARMA2 Se filmen hos Youtube Endret 14. september 2009 av Zimmerh Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 BF Bad Company har frostbite fysikkmotoren som gjør at man kan sprenge omtrent alt i spillet Nå det kommer til vegger, kan du bare skyte på de bestemte plassene, jeg skøyt, så kom hull ved siden av der jeg skøyt.. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Portal? Puzzle og fps i en! Verdt å spille igjenom for stort sett alle gamere. Endret 27. september 2009 av Robinvi Lenke til kommentar
Burke Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Garrys Mod! kan ikke skjønne hvorfor ingen har nevnt dette enda... Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Spill med Source engine. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 veit ikke hva du meiner med realistisk, om du da mener Ikke-monster-spill, eller realistisk grafikk, men hvertfall: Bioshock TEsta det for et par timer siden på ny PC, og på full grafikk er det faktisk helt sinnsykt å se på. Hvertfall i starten når man havner i vannet (for de som har spillt det og vet hva jeg meiner). Try it out Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) veit ikke hva du meiner med realistisk, om du da mener Ikke-monster-spill, eller realistisk grafikk, men hvertfall:Bioshock TEsta det for et par timer siden på ny PC, og på full grafikk er det faktisk helt sinnsykt å se på. Hvertfall i starten når man havner i vannet (for de som har spillt det og vet hva jeg meiner). Try it out ehm... Det står hva han mener med realistisk i tittel. Spill med realistisk/avansert fysikk Endret 28. september 2009 av Rudde93 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 veit ikke hva du meiner med realistisk, om du da mener Ikke-monster-spill, eller realistisk grafikk, men hvertfall:Bioshock TEsta det for et par timer siden på ny PC, og på full grafikk er det faktisk helt sinnsykt å se på. Hvertfall i starten når man havner i vannet (for de som har spillt det og vet hva jeg meiner). Try it out ehm... Det står hva han mener med realistisk i tittel. Spill med realistisk/avansert fysikk "Gjerne sann at masse kan bli ødelagt og sann også.". Det kan jo tolkes på to helt forskjellige måter ettersom det bare står realistisk, og ikke nøyaktig hva han mener med det. Det med byggninger som ødelegges kan jo f.eks kun gå under fysikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå