Nopros Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Ser etter en kontorstol som har muligeten til å lene ryggen eller selve stolen bakover. Den må ha god rygg og armlener. Prisklasse, så billig som mulig, men likevell ikke være steinhard å sitte i. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg har en stol til 1700ish fra Ikea. Den er veldig god. Ikke verdt å bruke penger på stoler under 1000kr, de er elendig. Lenke til kommentar
Lufthode Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg har en stol til 1700ish fra Ikea. Den er veldig god. Ikke verdt å bruke penger på stoler under 1000kr, de er elendig. Støtter dette. Etter å ha kjøpt "endel" stoler fra IKEA til under 1000..(de slites raskt), så kjøpte jeg en til 1600, og sitter utrolig mye bedre. Om du alikevel skulle velge en billigstol, så ligg langt unna stolen "Allak". Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Æsj, 1000 kr blir for dyrt for min del. Men, jeg overlever sikkert uten en stol man kan lene bakover på TG. Lenke til kommentar
Lufthode Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hvis det bare er til under TG, så finner du jo masse stoler på jysk. Det er bare om man skal ha dem over tid at det er verdt å betale mer for den. Så en på jysk.no som ligner min, til 450. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Ok, skal se Lufthode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå