Carlgutt Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Jeg har noen venner som påstår at de ikke liker salat, vi snakker om helt vanlig grønne salat blader. Kan ikke skjønne at de faktisk mener det? Det blir jo som å si at man ikke liker vann, greit nok jeg vet at salat kan smake litt noen ganger men som oftes så er det nesten helt nøytralt. Er det noen her som faktisk ikke liker salat? Endret 4. september 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg kan spise det, og spiser en del av det. Men det er ikke direkte _godt_. Lenke til kommentar
Antaurix Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Tja. Salat, jeg liker selv ikke alle type salater, men enkle grønne salat blader må man være veldig kokko i hue for og ikke like! Endret 4. september 2009 av Puuumaa Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Liker salat. Men det blir betre med mat til. Pleier å blande det med f.eks. eplejuice sammen med andre grønnsaker. Lenke til kommentar
enola117 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 I do like salat, not only just the salad, but also all the other things you put in it:tomato, agurk, paprika etc., but i know a person that doessn't eat anything similar to this: no salad, nothing green (like vegetables), no fruits at all and he's around 70 years old now and he haven't ate fruits or vegetables his entire life. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg har noen venner som påstår at de ikke liker salat, vi snakker om helt vanlig grønne salat blader. Kan ikke skjønne at de faktisk mener det? Det blir jo som å si at man ikke liker vann, greit nok jeg vet at salat kan smake litt noen ganger men som oftes så er det nesten helt nøytralt. Er det noen her som faktisk ikke liker salat? Jeg liker ikke salat. Du må tenke på at når du sier "vanlige salatblader" - referer du til issalat, som du nesten ikke slipper unna her til lands. Mens om du reiser ut i verden, ser du at det finnes mange andre salatalternativer. Jeg liker egentlig ikke issalat. Jeg synes den er littegran besk i smaken, samtidig som den er ganske svak. Den tilfører egentlig ikke en bolle med salat noe som helst. Den bare tar opp plass og gir farge. Jeg erstatter ofte issalat med spinat, eller kinakål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå