Gå til innhold

Demo: Star Wars: Republic Heroes (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bare mener KotOR-univers4t er inspirert av SW, men kunne like gjerne vært en helt ny ip. Vi har noen få ting fra SW som noen av rasene og jedier, men dfet er for forskjellig fra SW til å ha samme følelse. Man kan sammenligne det med en Star Trek-serie som forgår 100% på jorden uten uniformer, romskip, avansert teknologi, klingoner og alt det der. Picard og Janeway er med i sivil, men det er stort sett alt. Ville det fortsatt vært Star Trek? ;)

Lenke til kommentar
Jeg bare mener KotOR-univers4t er inspirert av SW, men kunne like gjerne vært en helt ny ip. Vi har noen få ting fra SW som noen av rasene og jedier, men dfet er for forskjellig fra SW til å ha samme følelse. Man kan sammenligne det med en Star Trek-serie som forgår 100% på jorden uten uniformer, romskip, avansert teknologi, klingoner og alt det der. Picard og Janeway er med i sivil, men det er stort sett alt. Ville det fortsatt vært Star Trek? ;)

ja det der kunne absolutt vært star trek. feks kunne det vært en serie satt i et

alternativ star trek univers, hvor starfleet og united federation of planets aldri ble

laget, hvor jorden blir invadert av Klingons, og man følger med fra en sivil famile sitt

synspunkt, kunne faktsik vært en ganske bra serie eller film.

Jedi, sith, the republic, the force, masse wierde aliens, darth

ditt og darth datt, stedsnavn, planetene, lightsabers, og alle

utrykkene og navngivingen. + alt annet som jeg ikke kommer på

eller orker å skrive. Kan ikke kalle dette noen få ting.

Det er dette som er star wars, ikke en sytete bonde gutt som

har pappa problemer, det er bare en liten del det store bilde som er

star wars :)

Hva ville Star Wars: the Old Republic ville vært uten dette, og

hva ville Star Wars ep 1-6 vært uten dette? Nermeste jeg kan tenke

meg må være 6 filmer av Home and Away

og tør ikke tenke på et mmo basert på den seiern der ^^

Clone Wars serien synes jeg er fantasitsk bra til tider, og

gleder meg til sesong 2. Men spillet.. meh, konsoll spill har ingen

relevans hos meg.

Endret av anotherzen
Lenke til kommentar
ja det der kunne absolutt vært star trek. feks kunne det vært en serie satt i et

alternativ star trek univers, hvor starfleet og united federation of planets aldri ble

laget, hvor jorden blir invadert av Klingons, og man følger med fra en sivil famile sitt

synspunkt, kunne faktsik vært en ganske bra serie eller film.

Det er ingen tvil om at det kunne blitt en bra serie eller film, men kunne det vært en bra star trek serie eller film? Vi har allerede mer enn nok av serier og filmer der jorden blir invadert av romvesener, så flere skal det nok dessverre bli. Det betyr ikke at om en film har romvesener som kaller seg klingons får man en star trek følelse av det. ;)

Det er det samme med Star Wars. uten TIE fightere, X-winger, Star Destroyere, Darth Vader og alt det der får jeg ikke samme følelse som av å se de gamle filmene. For den saks skyld er Obi-Wan, Yoda, Anakin og sikkert mange flere med i de nye filmene, men det betyr ikke at jeg får noe særlig Star Wars-følelse fra dem. For meg er de bare kjedelige sci-fi filmer inspirert av Star Wars.

The Old Republic blir mye av det samme. Det er mange likhetstrekk med Star Wars, men det er også så mye som er forskjellig fra gode, gamle Star Wars til å gjøre det til en helt annen setting. Det blir kanskje feil å sammenligne det med Star Trek. Hva med Warhammer i stedet? De gamle filmene er Warhammer, The Old Republic er Warhammer 40k. Nok likhetstrekk til å beholde navnet, men forskjellig nok til å være noe helt annet.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...