Gå til innhold

Så ble jeg hacket igjen =(


Anbefalte innlegg

Til dere idioter her som tror det er alltid den som blir hacket sin feil at han faktis blir hacket jeg gleder meg til den dagen dritt skjer med dere skal le av dere sammen F*** en hva det er og gi dere skylden får det :)

 

Og til dere som sier det er en logger vel det er rart om det er en logger med tanke på at jeg var ganske sikker på at når du merget kontoen skiftet alle Sikkerhets infoer og scannet pc'en uten og finne noe spesielt at dette ikke gikk ann men grei det er jo alltid den som hacker sin feil

 

men til dere face the fucking facts you are morons and fucking dicks

 

og jeg vet wow ikke er alt aldri sagt det men når det skjer og noen vil ha en liten latter ut av det håper jeg de skader seg i virkeligheten så jeg kan le av de fordi det er jo "de" sin feil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er _kun_ du som har tilgang til den kontoen med mindre _du_ har gjort noe. Face the fucking facts.

 

Herregud får en holdning selv om det bare er meg som har tilgangen til den kontoen hva tror du hackere gjør? de får tilgang

 

dette blir like idiotisk som og si at det og få bilen stjelt er din feil fordi ey det er kun du som har nøkelen"koden"

 

Og har du ikke noe ordentlig og si men vil bare kose deg på andres bekosning kan du bare stikke idiot

 

Selvfølgelig er det din feil, er det så vanskelig å skjønne? Det sitter ikke masse kinesere og gjetter tilfeldige kontonavn og passord til de kommer inn. De har sniffet opp kontonavnet og pw'et ditt fra et sted, og det er kun din egen feil at de har fått tak i ved at du ikke har passet godt nok på.

Lenke til kommentar
Det er _kun_ du som har tilgang til den kontoen med mindre _du_ har gjort noe. Face the fucking facts.

 

Herregud får en holdning selv om det bare er meg som har tilgangen til den kontoen hva tror du hackere gjør? de får tilgang

 

dette blir like idiotisk som og si at det og få bilen stjelt er din feil fordi ey det er kun du som har nøkelen"koden"

 

Og har du ikke noe ordentlig og si men vil bare kose deg på andres bekosning kan du bare stikke idiot

Unnskyld meg, men er det jeg som er idiot? Å trekke den sammenligningen er helt på landet. I en bil har jeg faktisk alternativer for å få stjålet den. Her er det kun en løsning, og det er desverre deg. Du er det leddet som har sviktet her. Så før du kaller alle andre idioter også, bør du åpne opp de jævla øya dine og lese det som har blitt sagt.

Lenke til kommentar

Vi får vel holde denne diskusjonen på et saklig nivå, uavhengig av TS' overbevisning om hvem sin feil det måtte være.

 

Jeg ber deg, Trådstarter, om å lese gjennom tråden igjen og hver gang du kommer over noe du synes er feil/irriterende så tell til ti og prøv heller og fokuser på rådene disse genuint hjelpsomme medlemmene desperat prøver å overrekke deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Denne tråden ble preget av krangling og personangrep så og si helt fra starten av, dermed ser jeg ingen annen vei enn å stenge tråden og hindre videre utskeielser. Noen innlegg er også tatt bort fra tråden.

 

Reaksjoner på moderering gjøres som alltid via PM.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...