Cpt Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Som andre sier her, du burde drikke mindre enn to sixpacks vist du ikke drikker til vanlig. Lenke til kommentar
Mez Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Er det flasker (0,33L) eller bokser (0,5L) det er snakk om? Isåfall så er 12x0,5L ganske mye vil jeg si Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Jeg pleier å ta med meg en 6-pack med 0.33l carlsberg og en flaske Troll når jeg skal drikke. Troll er 0.5l med 17%. Du får kjøpt det på polet for ca 140 kroner. Smaker som husholdningssaft med bittelitt vodka-smak i. Endret 4. september 2009 av simensk Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 12 0.33 er ganske mye for en som ikke drikker så ofte, det å. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 En sixpack med hansa pilsner . Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Som andre sier her, du burde drikke mindre enn to sixpacks vist du ikke drikker til vanlig. Jeg ville snarere sagt at en vanlig six-pack er mer enn nok dersom personen ikke er vandt med alkohol. Vodka ol kan du bare styre unna TS,ingenting mandig med å spy seg forderva på en fest og/eller besvime. Jeg gikk på den blemma med at jeg skulle være som de andre gutta på min første fest.Det gikk ikke bra for å si det slik,men man lærer av sine feil.Nå er det dermed ikke sagt at du skal tvinge deg selv,drikk heller litt mindre og vær "cool" på festen. Endret 4. september 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
SiMoB Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 En sixpack med halvlitere er vel en ganske standard starterkit, eller? Sikkert greit å begynne rundt der hvis en er fersk. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Som andre sier her, du burde drikke mindre enn to sixpacks vist du ikke drikker til vanlig. jeg ville snarere sagt at en vanlig six-pack er mer enn nok dersom personen ikke er vandt med alkohol. Vodka ol kan du bare styre unna TS,ingenting mandig med å spy seg forderva på en fest og/eller besvime. La oss si at han burde kjøpe en sixpack og noe annet ved siden av. Vodka funker så lenge du vet hva du driver med. Men så var det nettopp det at han virker rimelig ny i gamet da. Sixpack pluss rusbrus/cider Lenke til kommentar
Mez Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 6 halvlitere gjør meg litt pussa hvertfall.. jeg er ganske normal av størrelse og har god erfaring med å drikke. Holder fint det hvis man ikke vil bli altfor full... har man mer drikke så drikker man også mer, kanskje også for mye iblant... når man er brisen/full så har man lite kontroll på inntaket ogs Lenke til kommentar
Gjest John Que Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hei, tenker jo på image her Har ingen planer om å bli sørpe full heller, men tenker å ta med 2 på festen. Skal ut senere også. Men kom med ideer til hvilket merke. Liker Heineken ganske godt. Lenke til kommentar
Mez Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Heiniken og Carlsberg er øl som er lett og drikke, det er også litt "dyrere" og finere enn Tuborg hvis det betyr noe for deg. Personlig så syntes jeg også Hansa Premium (hvis det er den rød/lilla boksen) er god Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hansa pilsner/premium/fatøl er gode! Lenke til kommentar
Gjest John Que Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Er det ikke noe vodka.aktig som er under 22%? Kalinka 22 er vel under 22%? Har ikke akkurat planer om å kjøpe denne gangen, men ved en senere anledning kanskje skal bare sondere terenget denne gangen for å se hva folk har med seg Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Hansa Pilsner! Dessuten. Hva skal du med 3 seksere? Du klarer aldri å drikke dette alene, 0,33 eller 0,5. Det virker ikke som du drikker så veldig ofte heller. Tror no en sekser med 0,5 eller 10 stk 0,33 hadde holdt. Spirit`s er en fin en som du får kjøpt på polet. 0,5L med 21%. Blander du det med gøy sagt smaker den nada alkohol - slik jeg forstår på deg er positivt. Endret 4. september 2009 av Mantoius Lenke til kommentar
Gjest John Que Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Går for 2 seksere med 0,33, tror jeg. Mest fordi jeg ikke gidder å dukke opp med 6 øl Til dere som snakker om at heineken er dyrt, not to worry, er stinn av gryn Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 ja tenk om du dukket opp med bare 6 øl. da hadde du blitt festens taper med en gang! Lenke til kommentar
Vegar(d) Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Er det ikke noe vodka.aktig som er under 22%? Kalinka 22 er vel under 22%? Har ikke akkurat planer om å kjøpe denne gangen, men ved en senere anledning kanskje skal bare sondere terenget denne gangen for å se hva folk har med seg Kalinka er å få som 22 % ja, men anbefales ikke. Smaker spylervæske rett å slett. Blir ikke godt uansett hva man blander det med. Eneste positive er at det er billig og man blir ganske fin i formen av å shotte en halvliter kan du si Av øl er Carlsberg, Heineken og Corona og anbefale Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Siden jeg ikke er gammel nok til å kjøpe alkoholholdige varer selv(eller gidder å få andre til å kjøpe for meg), snylter jeg på andre. Går ikke rundt og maser, jeg klarer meg veldig bra uten noe som hellst, men hvis noen ikke vill ha/spør om jeg vill ha sier jeg nesten alltid ja. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Festens party-pooper. Ingen liker snyltere... Lenke til kommentar
Vegar(d) Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hehe, nei da blir man ikke invitert neste gang for å si det sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg