Gjest John Que Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hei! Skal på fest i helga og lurer litt på hvor mye/hva som er "normalt å ta med"? Har planer om å ta med 2-3 sekspakninger, for jeg er ikke så inne på forskjellige drikker. Er det noen typer drikke utenom øl som er å anbefale? Altså under 22%-grensa. Helst noe som er litt "mandig", om dere skjønner. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Om du må ta med "noe mandig" så har du faila fra første stund. Jeg tar med det jeg har lyst til å drikke på fest. Om det er cider så er det greit. Folk som skal være tøffe å poengtere at du drikker cider og ikke er mann er de bare å være like frekke med tilbake Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Man kan anbefale i hytt og gevær, men det hele koker ned på hva du kommer til å like eller ikke. Jeg anbefaler deg å ta med deg en kanskje litt dyrere øl enn de billigste (Carlsberg eller hansa), og heller bytte med de andre som har med seg andre typer (er lettere å bytte bort noe som smaker godt, da mange ikke synes de aller billigste sortene øl er noe spesielt). Da vil du kunne smake på forskjellige sorter, og selv finne ut om det er godt eller ikke. Eller du kan jo alltids bare kjøpe en av hver sort i butikken. I tillegg finnes det en haug av "rusbrus" som smaker veldig godt, og det kan være ganske behagelig å ta seg en søt/syrlig drikke innimellom all den beiske ølen. Potetgull og annet salt fingermat er også å anbefale da det smaker bedre med noe som nøytraliserer saltsmaken i munnen. Og hva som er manndig og ikke finnes bare i hodene på folk. Du vil ikke få lysere stemme eller mindre penis om du drikker andre ting enn øl og whiskey. Gi faen i hva folk mener, og drikk heller det du synes smaker godt. Er hele poenget å bli fort full, anbefaler jeg å shotte en tre-fire jägermaister istede Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Anbefaler Absolutt Vodka! Lenke til kommentar
Gjest John Que Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Okei, drit i det med mandig, men tror dere 2-3 sekspakninger Carlsberg (mest sannsynlig) er nok? Vil ikke være gjeriig Lenke til kommentar
Mez Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Er det fest som varer hele kvelden og utover natta så kan det være greit å ha med seg litt å variere med. Men er det kun vorspiel så burde vel 2x6 flaskepils holde. Eventuelt 8 halvlitere. Vin er heller ikke dumt, rødvin er bra saker. Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Det er nok Du blir rimelig full av 18øl for si det mildt Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hva som er nok varierer jo fra person til person. Selv er jeg rimelig stor, og tåler derfor mye, så pleier å ha en 12 halvlitere på vors. Andre klarer seg gjerne med 6 stk på en hel kveld/natt... Lenke til kommentar
Gjest John Que Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Tror jeg har bestemt meg for 2-3 sekspakninger. Hva tror dere jeg bør kjøpe? Carslberg? Heineken? Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Fikk ikke inntrykk av at du drikker så mye/ofte, og da er to-tre sixpack rimelig mye. Men sikkert "riktig". Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Haha, 2-3 sekspakninger hvis du ikke er vandt til å drikke? Tipper du begynner å merke det godt etter 1 sixpack. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Budweiser er greit om man ikke har den store sansen for øl. Er vel en av de som har mildest smak. Selv kjører jeg Tuborg og Heineken for det meste. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Ivrig å begynne med 2-3 sixpacks da.. Meen, man lærer vel ikke uten å prøve Ellers er jeger og burn/battery veldig godt! Litt dyrt though. Tequila shots er nice! Hot 'n sweet! Njaa, meste av sprit egentlig ;D Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Okei, drit i det med mandig, men tror dere 2-3 sekspakninger Carlsberg (mest sannsynlig) er nok? Hvor mye har du tenkt å spy? Juster ølmengden etter det .... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Ta med en sixpack du. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Skal du ha øl så kjøp Carlsberg, Corona eller Tuborg. Å, er det meningen du skal drikke alt dette selv, og i så fall, på hvor lang tid? Endret 4. september 2009 av Cpt Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Heineken er en sikker vinner. Og du trenger ikke 3 6pack hvis du ikke er vandt til å drikke. Går an å ta det litt roligere. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Sprite og Vodka er jo godt. Samme med Red bull og Vodka.. Lenke til kommentar
Gjest John Que Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Okei, jeg tror vi sier 2 sekspakninger er ikke helt inne på polvarer, så jeg tenker jeg skal "observere" på denne første Foreløpig så ligger jeg på 2 sekspakninger heineken/carslberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg