Sitronkake Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Fordi det står i stil med skjermen. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Du har tydeligvis ikke rørt E-serien, eller 8-seriene.Hjelper lite når mange av de mest populære modellene ikke holder mål. Jevnt over har SE bedre byggkvalitet enn Nokia. Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Du sier mange av de mest populære modellene, da tenker jeg kjapt på 5310 XpressMusic, 1200-serien og 6300. Samtlige av de har strålende byggekvalitet. Jeg skal dog si meg enig angående at SE gjennomsnittelig har bedre byggekvalitet. SE har færre modeller og satser langt mindre på lavpris-klassen, samtidig som du i nesten alle tilfeller må betale mer for samme specs hos SE enn Nokia. Da skulle det egentlig bare mangle at man fikk noe for de ekstra kronene. Samtidig må det sies at SE har ingenting å stille opp med sammenlignet med byggekvaliteten til f.eks. E71, 6700 Classic og 8800-serien. Uansett, Nokia har alternativer i alle klasser. Vil du ha det aller billigste, vil du ha mye specs for penga, vil du ha den ypperste byggekvaliteten eller en god kombinasjon, du finner et alternativ. Dette ble ganske off-topic, men Nokia fortjener forsvar på både byggekvalitet- og batteri-fronten etter mye jobb for å bedre seg på begge punkter. Uansett, jeg ser frem til å prøve Pureness og skal ikke avsi noe dom på forhånd. Lenke til kommentar
hollisen Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 I følge SonyEricsson har den faktisk fargeskjerm og en er bare 13 mm tykk... http://www.sonyericsson.com/cws/products/m...=no&cc=no#a Så det kan hende denne telefonen faktisk har noe for seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg