treeHugger123 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hei. jeg lurer på hvilke fag som er avsluttende på VG2 studiespesialisering. Av programfag har jeg valgt Fysikk, kjemi R1 matte, og friluftsliv. Jeg mener jeg skal ha alle disse fagene i Vg3 også? Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 På ein måte, ja. Faga du skal ha i neste år vil heite Fysikk 2, Kjemi 2 og R2-matte. Friluftsliv er eg usikker på. Karakterane du får i Fysikk 1, Kjemi 1 osv skal uansett stå på vitnemålet ditt som eigne karakterar. Lenke til kommentar
thorbj Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Man må ikke ha R2 tredje året hvis du har R1 andre året, du får fortsatt gyldig vitnemål. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Alle programfagene er avsluttende. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Muligens fremmedspråk, dersom du også hadde det på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå