hanbjo Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Hei. Jeg har store planer om å skaffe meg en mellomtung sykkel til neste år. Det eneste jeg ikke helt har klart å bestemme med for er hvilken sykkel jeg vil ha.. Noen ting har jeg hvertfall bestemt meg for: - Det skal være en R-sykkel - Pris: Rundt 70.000 ? (max 100tusen) - Skal være fra et kjent merke/produsent - Årsmodell: Så "ny" som mulig Noen som har noen gode forslag til sykkler ? Endret 4. september 2009 av HansiFansi Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Om du våga deg oppunder 100 lappa, kan eg virkelig anbefale en Kawasaki ER6-f (har en -07 sjølv) Den får du som laveffekt for ca 90 lappa, fikk min for 88k overligger. Dvs, den er laga i -07, men regga i -08. Går ok som laveffekt og imponerande godt som fulleffekt Er en 650 kubikks paralell-Twin med 72 hk full. Dvs, den har sine styrker på lavt og middels turtall, som er egentlig bare en fordel, då slepper du å måtte ligge på so lavt gir når du skal forbi osv. -09 modellen ser forresten ut som Ninjaen(heiter faktisk Ninja 650R i USA) Kan varmt anbefale iallefall en sportstouring sykkel, der du har nok med krefter, men forsatt god komfort http://www.kawasaki.no/ER-6f Ellers kan du jo bare søke på finn. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Den var faktisk ganske kul den sykkelen Skal ta den med i vurderingen når tiden kommer Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg skal selv kjøpe meg sykkel snart og har omtrent samme budsjett som deg. Valget mitt står mellom Yamaha R6 og Ducati biposto. Anbefaler deg å stikke ned til en forhandler. Prøv og finn ut av hvilke sykler du liker. Jeg anbefaler ihvertfall å se på Yamaha syklene. Der får du mye sykkel for pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå