Woeful Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Har nylig kjøpt meg ny pc i deler fra komplett (pcen på komplett) og har satt den sammen på det jeg trodde var korrekt måte. Når jeg nå skrur på strømmen starter alle viftene, men det kommer ingenting på skjermen. Har virkelig ingen anelse hva som er galt :S Eneste jeg har funnet ut er at det ikke er noe galt med skjermkortet, da jeg har prøvd med et eldre kort som virker i en annen pc. Har også prøvd å koble ut alt utenom ram, prosessor og grafikkort, men det forandret ingenting. Noen som har noen anelse om hva som kan være galt? Endret 4. september 2009 av Woeful Lenke til kommentar
jack2 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Har nylig kjøpt meg ny pc i deler fra komplett (pcen på komplett) og har satt den sammen på det jeg trodde var korrekt måte. Når jeg nå skrur på strømmen starter alle viftene, men det kommer ingenting på skjermen. Har virkelig ingen anelse hva som er galt :S Eneste jeg har funnet ut er at det ikke er noe galt med skjermkortet, da jeg har prøvd med et eldre kort som virker i en annen pc. Har også prøvd å koble ut alt utenom ram, prosessor og grafikkort, men det forandret ingenting. Noen som har noen anelse om hva som kan være galt? Er begge strømkontaktene på hovedkortene koblet til? Har du koblet strøm på skjermkortet? Hvis det trengs da Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) det kan være hovedkortet som ikke fungerer som den skal. det skjedde med meg en gang og når jeg hadde bygd pc Endret 4. september 2009 av Krissma512 Lenke til kommentar
wisetorsk Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Det kan være at Atx- kontakten ikke er koblet til hovedkortet. Det skjedde med min pc også, fomla rundt i flere timer før jeg fant det ut... Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Noen pip ved oppstart? Plassert avstandsstykker korrekt? P4/8 kontakt plassert? Lenke til kommentar
Woeful Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Ups. Visste ikke at det var 2 strømkabler til hovedkortet Takk for hjelpen. Fungerer fint nå Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Ups. Visste ikke at det var 2 strømkabler til hovedkortet Takk for hjelpen. Fungerer fint nå det er bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå