Ando_89 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hei. Er på jakt etter lakk til denne bilen: Den er Blå/Lilla aktig. Har sett i instruksjonsbok osv for å finne fargekoden, men finner det ikke. Noen steder på bilen det kan stå?, har sett rundt i motoren også. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 det bruker å stå ved siden av rammenr, gjerne på samme plate. kan også bare stå navnet på fargen. på en ford sierra jeg hadde sto det stratos zilver, og når jeg fikk til lakkforhandleren, så hadde han koden på den fargen da han slo opp på ford. på min renault står det på en plate som er naglet fast til frontplata Lenke til kommentar
gxi Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Fargekoden står på dataplata som står innenfor passasjerdøra. Den ser slikt ut, og det jeg har understreket er lakkoden: Lenke til kommentar
Ando_89 Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Takker for svar:) fant det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå