Gjest trådstarter Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Stian, du har nok rett i noe av det du sier, men de aller fleste jenter er jo ikke utro for det om. Selvkontroll har nok sitt å si.. Nei, prøver ikke å forsvare dama mi. Hun har vært total idiot. Dum som et stykke brød. Men det vi har/hadde før denne episoden er noe jeg ikke vil gi opp enda. Litt vansklig å forklare på et forum.. Men bare ta meg på ordet her. Har aldri vært så skuffa eller lei meg noen gang.. Men jeg bestemte meg allerede igår å ikke ende forholdet vårt bare pga av denne episoden. Skjer det derimot noe lignende igjen (som nevt over ca 6 ganger) så vil jeg ende dette forholdet. ''Lær deg kickboksing/krav maga, og bank dritten ut av fyren. Da er det nok ikke mange som prøver seg på dama di igjen '' Ja, det hadde nok satt meg i respekt. Vold løser veldig lite her i verden, med mindre man er fjortiz lissom. Eller blant de kule gutta. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Du fant det i hvert fall ut på den beste måten. La henne være butleren din de neste dagene. Så går det i glemmeboka. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) ''Lær deg kickboksing/krav maga, og bank dritten ut av fyren. Da er det nok ikke mange som prøver seg på dama di igjen '' Bare å foreslå noe så dumt sier meg at du er 13 år gammel. Det tar mange måneder eller år å "lære seg kampsport". Det er ikke noe man bare laster opp i hodet som i Matrix. Du springer ikke ut fra første trening og "banker dritten av" noen som helst. Endret 5. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 kåring av årets tøffel any1?, hvis dama kliner med noen andre så er det kroken på døra, uansett hvor pen hun er, glad jeg er i henne osv. hun har da tydeligvis ikke samme syn på forholdet som jeg har. theres always! plenty more fish in the sea! and the fishin's good! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå