Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan skal jeg forholde meg til dette?

Gjest Jeg er ukjent for dere

Anbefalte innlegg

Gjest trådstarter

Stian, du har nok rett i noe av det du sier, men de aller fleste jenter er jo ikke utro for det om. Selvkontroll har nok sitt å si..

Nei, prøver ikke å forsvare dama mi. Hun har vært total idiot. Dum som et stykke brød. Men det vi har/hadde før denne episoden er noe jeg ikke vil gi opp enda. Litt vansklig å forklare på et forum.. Men bare ta meg på ordet her.

Har aldri vært så skuffa eller lei meg noen gang.. Men jeg bestemte meg allerede igår å ikke ende forholdet vårt bare pga av denne episoden. Skjer det derimot noe lignende igjen (som nevt over ca 6 ganger) så vil jeg ende dette forholdet.

''Lær deg kickboksing/krav maga, og bank dritten ut av fyren. Da er det nok ikke mange som prøver seg på dama di igjen ''

Ja, det hadde nok satt meg i respekt. Vold løser veldig lite her i verden, med mindre man er fjortiz lissom. Eller blant de kule gutta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

''Lær deg kickboksing/krav maga, og bank dritten ut av fyren. Da er det nok ikke mange som prøver seg på dama di igjen ''

Bare å foreslå noe så dumt sier meg at du er 13 år gammel. Det tar mange måneder eller år å "lære seg kampsport". Det er ikke noe man bare laster opp i hodet som i Matrix. Du springer ikke ut fra første trening og "banker dritten av" noen som helst.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...