Lufen Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Tør ikke å spise ting fra gatekiosker ol lengre etter statoil ulykken under TG03 :oops: fortell nå da hva skjedde? Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Spiste ikke en eneste is... drakk myye vann og åt noen boller. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Spiste ikke en eneste is... drakk myye vann og åt noen boller. OMG!!! :o Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 kom bare opp i 4,5 gitt... men det ble en del kake og sånt også da :-) Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 jeg fikk heller ikke spist noen is.. fikk meg et kakestykke og litt koldtbordmat.. men ellers lite 17.mai mat.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Tør ikke å spise ting fra gatekiosker ol lengre etter statoil ulykken under TG03 :oops: Fortell mer. Intresting story og jeg har ikke hørt den før. Is spiste jeg ikke. Skal det være is så skal det også være varmt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå