Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hei, er på utkikk etter en god kontorstol, som ikke blir ubehagelig å sitte i etter mange timer. God støtte for ryggen er viktig, nakkestøtte og armlener er ting den må ha. Jeg har prøvd, og vurderer sterkt å kjøpe en Malmstolen 7000. Som kommer på ca. 8000. Men, jeg vet det finnes mange andre gode stoler som kan fåes kjøpt. Noen som har tips til butikker? De fleste stolene jeg finner er billigstoler, noe jeg ikke vil ha. Siden de ofte blir ubehagelig å sitte i etter noen timer. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Håg har en del kontorstoler, vet ikke hvor de holder til, dessverre, men bare så du kan browse litt. http://www.hag.se/products/office_chairs/339.cms Det er en. Kan anbefale i skinn da det er veldig holdbart. Men dessverre uten armlener. Bør nok prøvesittes først da den er litt spesiell. Endret 6. september 2009 av Erigon Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 har hatt en kinnarps stol i snart 10 år og først siste året er det begynt å gå hull i trekket. så er veldig konfortable og slitesterke. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Ta en titt på stolene fra Savo. Har selv en XO HLN på kontoret og sitter utrolig godt i den. Husker dessverre ikke hva den kostet, men de har stoler i mange prisklasser. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 På gamle jobben hadde vi noen Savo XO Conf H som jeg synes var utrolig gode. Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Når du først skal ha en dyr kontorstol kan du gå for Haag. Jeg har selv en haag 9130 classic kjempe god stol, men du må nok strekke budsjettet ditt litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Når du først skal ha en dyr kontorstol kan du gå for Haag. Jeg har selv en haag 9130 classic kjempe god stol, men du må nok strekke budsjettet ditt litt. Budsjettet kan godt strekkes litt, hva er prisen på en slik stol? Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Huska litt feil pris trodde den lå på rundt 10.000, men den starter på ca 12 k, og den dyreste modellen koster bortimot 19.000.(ekskludert mva) Men da har du en skikklig kvalitetsstol, med 5-10 års garanti. Prislista ligger her: http://www.ghm.no/forside/mobler/hag-stoler/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 12.000 ligger litt over hva jeg kan strekke budsjettet til, så da er nok den lite aktuell Til nå er det Malmstolen 7000 som virker mest aktuell, men det er mye fordi jeg har prøvd den. Får se om jeg ikke finner en forhandler som har et godt utvalg stoler, så jeg får prøvd ut forskjellige. Kjøper absolutt ikke stoler i slik prisklasse uprøvd Lenke til kommentar
aquafrank Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Er det virkelig behov for å svi av en rimelig bruktbil på en kontorstol? Selv har jeg en av JYSK-stolene (PRESTIGE), denne koster nå 11-1200 spenn på tilbud. Fantastisk støtte alle steder, god å sitte i, laget i stoff i stedet for hud/pvc (slipper å være søkkvåt i ræva etter noen timer). Har sittet en del i kontorstoler til mange tusen spenn, og mener selv at denne billige varianten er minst like god, om ikke bedre, enn de som koster mer enn hva bilen min er verdt. Det interessante er jo også, at en fort kan få 10 slike stoler for prisen av en "skikkelig" stol. Sier en da at en JYSK-stol har en levetid på stoffet på 5 år før den er utslitt, har du kontorstol resten av den tiden du trenger det, for samme sum som en som holder i 5-10år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå