aurstad Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Jada, imorges lå jeg i senga og hadde nettopp våknet.. strakte meg og med tåa dytta jeg borti skrivebordet... med skrekk kunne jeg se at min Compaq Evo N160 vippet, og saaaakte begynte å skli. Hjelpeløs måtte jeg se på at den falt i gulvet med et brak og med lyden av plastikk som splintres.. Gode nyheten er at den funker, ingenting av innmaten er skadet virker det som. Den dårlige nyheten er at frontens venstre hjørne er skadet. Det er borte med andre ord.. Plastikken på laptopen er todelt, dvs plastikk rundt keyboardet og plastikk under der selve innmaten er i. Jeg innser at jeg må bytte alt av plastikk på den bærbare (untatt skjerm og dvd-rom). Spørsmålet er da om det hele tatt er mulig å kjøpe? Lenke til kommentar
vaernes Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Sånt har jeg også lurt på Jeg kjøpte en brukt Armada usett, og skulle ønske jeg ikke gjorde det. Det du kan gjøre er å søke dypt og inngående på Compaq (HP) sidene og prøve å finne service guide - det skal ligge pdf filer på ca. 10MB på hver modell og der vil du finne part number til den/de delene du har fått ødelagt. Jeg tror jeg så at plastikkdeler kommer i Parts packs. Jeg tror det kan bli dyrt og eller vanskelig å få tak i, men muligheten er der! Runar V Værnes Compaq Evo N610c 1,8GHz 1GB RAM DVD/24xCDRW Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Hør også med folkene på forumet til HP. Mange oppegående folk som holder til der... Lenke til kommentar
mammut Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Hør med de som selger compaq og reparerer bærbare selv..De har alltid noen modeller som ligger til bruk av deler....Alltid noe som kommer inn som skrap, Ikke lønner seg og reparere.....sjekk det ut Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 Jeg sjekket med Infocare, de selger de delene jeg trengte... Prisen? Hold dere fast - 1700 kr + Moms !! for 2 stk plastikk-deler!! glem det sier jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå