audunms Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Blackberry Curve 8520 er forholdsvis billig, men leverer likevel ikke mye for pengene. Les mer Lenke til kommentar
EightySeven Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Er det riktig at det ikke går an å bruke edge uten spesielt abonnement? Jeg bruker bare G-mail på jobb, og det meste går i SMS, så trenger en grei jobbtelefon som er kjapp å skrive med. Dette virker jo som en veldig grei telefon til multimedia også ettersom jeg hører mye på musikk, men om internett ikke fungerer uten et spesielt abonnement så er den ganske uaktuell. Greit nok at jeg ikke får alle Blackberry-funksjonene, men vil den ikke fungere som en vanlig telefon med Telenor sitt sim-kort? Takk for svar... Lenke til kommentar
EightySeven Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Står i artikkelen at du med vanlig Telenor- eller Netcom-SIM-kort ikke er rett på nett, men kommer du på nett i det hele tatt uten Trigcom-abonnement? Lenke til kommentar
Merken Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Du kan fint sende SMS og ringe med NetCom, Telenor og andre abonnement. Men du får ikke gjort så mye mer enn det. For å få mail, internett osv så må du ha Trigcom Lenke til kommentar
lenanj Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Kan være dette er nytt eller noe, men jeg har Telenor og det meste funker bra på min :-) Mail, internett, Facebook, Twitter og andre applikasjoner. Jeg er superfornøyd Lenke til kommentar
bblover Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg har en sånn blackberry og den er faktisk veldig bra Og æøå funker også. Man må bare holde nede A og scrolle med den touchknappen for å få Æ og Å og O og scrolleknappen for å få Ø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg