Gå til innhold

Xbox360 ødelegger platene?

p0pc0rn

Anbefalte innlegg

Hei :)

Har ca 6-7 spill til Xbox360. Så er det en ting jeg har lagt merke til, at den lille ringen på platene, den man kan sette fingeren sin gjennom ^^ Den ser ut som er knekt biter av den :S Jeg kjøpt meg FIFA 10 for ikke lenge siden. Etter litt under en uke så var det knekt biter fra den lille ringen. Slik at nån når platen puttet i Xboxen så er det noen gangen jeg må starte boxen på nytt for at spille "låser" seg under oppstart av spillet. Så jeg har lurte på om det er Xboxen som gjør det eller om det kan være når jeg har tatt spillene ut av covret?

Er det noen andre som har opplevd lignene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du setter en plate i en 360 så er det bare en liten magnet som trekkes ned mot den ringen for å holde platen på plass. Tror det skal veldig mye til for at den skal klare å knekke eller lage sprekk i platen. Jeg må si jeg aldri har hørt om det.

Men om platen først har fått en eller flere sprekker, eller det er knekt av biter, i midten, ville jeg ikke ha brukt platen mer. Med den hastigheten platen spinner i en 360, så er det sjanser for at skader som allerede er på platen, kan bli verre. I verste fall kan hele platen sprekke i mange biter, og da har du et problem.

Lenke til kommentar
Når du setter en plate i en 360 så er det bare en liten magnet som trekkes ned mot den ringen for å holde platen på plass. Tror det skal veldig mye til for at den skal klare å knekke eller lage sprekk i platen. Jeg må si jeg aldri har hørt om det.

Men om platen først har fått en eller flere sprekker, eller det er knekt av biter, i midten, ville jeg ikke ha brukt platen mer. Med den hastigheten platen spinner i en 360, så er det sjanser for at skader som allerede er på platen, kan bli verre. I verste fall kan hele platen sprekke i mange biter, og da har du et problem.

Men det er ikke selve platen som det er sprekker i. Det er den lille ringen i midten av platen som det sånn smått er biter av "/

Lenke til kommentar
Men det er ikke selve platen som det er sprekker i. Det er den lille ringen i midten av platen som det sånn smått er biter av "/

Ringen rundt midten er også en del av platen. Du kan jo legge ut et bilde av det, for jeg klarer ikke helt se for meg hva du mener, og siden jeg aldri har hørt om det. Kan jo rett og slett være en feilprodusert plate også (en plate består av flere plastlag limt sammen, ikke umulig at noen av dem kan sprekke og løsne biter av).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...