Dr. Chaos Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Jeg har tenkt til å søke etter jobb i diverse butikker. Har nå skrevet CV, og ønsker en tilbakemelding om hva jeg bør forbedre før jeg går løs på selve søknaden. <Mitt navn><Sted> <Postnummer Sted> <Fødselsdato> <mobilnr.> <epost> Utdanning: <skolenavn>Studiespesialisering 17.08.09 - pågående <skolenavn> barne- og ungdomsskole 1999 – 2009 Arbeidserfaring: <Navn> Gård <Postnr. Sted> Jeg jobbet på x under arbeidsuka i juni 2008 og tre uker i juli (6.7 – 17.7 og 27.7 – 31.7) Under arbeidsuka bestod jobben hovedsaklig av å bistå til praktiske oppgaver. I juli var det snekring av et lagerbygg som jeg bidro til. Personlige egenskaper: Positiv, ryddig og arbeidsdisiplinert ungdom med anlegg til en rekke arbeidsoppgaver. Omgår andre mennesker med høflighet og respekt. Gjør mitt beste for å oppfylle de krav som settes. Fritidsinteresser: Jeg driver mye med data på fritiden. En annen sterk interesse er politikk. Jeg er også medlem av Moss styrkeidrettsklubb. Referanser: <Navn på arbeidsgiver>. Eier og gårdbruker av x. Mob. xx xx xx xx Er det lurt å legge med vitnemål fra 10. trinn? Er forresten 15 år og fyller 16 13. okt. Endret 4. september 2009 av Crash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå