RBW Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Cooler Master har fyrt i gang en konkurranse der de etterspør fantasifulle prosjekter. Les mer Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Morro konkurranse Synd jeg har så lite CM utstyr.. Noen som har tenkt å delta? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hmmm, trenger bare et klistremerke for å delta? O.o <3 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Artig! Blir sikkert mange sprø bidrag! [awesomeface] Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 hadde vært fett å prøvd å gjøre noe "crazy" med CM HAF 932 kabinettet mitt men å vinne enda et slikt et.. (HVIS jeg hadde noe crazy xD) er ikke veldig fristende. Sier derimot Ja takk til et 4890 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Bæhæ.. Jeg lurer på å delta. Må bare få tak i noen CM-greir å herpe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Portabel Cooler Master-kabinett-WC med plexiglassvindu. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Høres spennende ut, men jeg har heller ikke noen CM-produkter. Blir spennende å se eventuelle bidrag fra diskusjon.no-brukere Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg har en idè, men kanskje det er crazy i en annen betydning enn den artikkelen refererer til. Jeg ser for meg et CM kabinett, en i7 975@5ghz+ vannkjølt med CM sett, 2 vannkjølte 295 i quad SLI (om det går?) hvis ikke 2x 4870x2 i quadfire. 2x LSI 9210-8i med 16x x25-E i RAID-0 og software RAID-0 over kontrollerne. Og selvfølgelig 4x 24"(+) full HD skjermer i quad displays. For å vinne med dette, sende inn en video av BOOT + launch script som starter alle programmer på PCen samtidig direkte etter windows er lastet og stiller opp vinduene ved siden av hverandre, og om det er noe ledig plass igjenn på skjermene (og i RAM), streaming av flere 1080p klipp (skalert ned for å få plass til mange) mens programmene startes. /drool Om jeg bare hadde vært millionær... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Mye morsommere med fysisk crazyness. Jeg tenker å utføre en vifte+barberblad=gressklipper All I need is ze videocam & ein Cooler Master-zticker. Endret 5. september 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Da har jeg postet min Ethernet Killer til CM :!: Lenke til kommentar
storken Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 I galleriet er det noen som har lagt inn et bilde av en bæsj og skrevet "This contest has been shit on" *humre* Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Da har jeg postet min Ethernet Killer til CM :!: må være det mest ubrukelige laget noensinne Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hvor lang tid tar det før bidragene kommer opp på siden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå