fredd5050 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Er et program jeg syns virker bra, jeg liker øvelsene, og hvordan det er satt opp,, det er til og med komt i excel format slik at du bare kan taste inn max løftene dine så regner den ut hele programmet for deg men kunne tenke meg tilbakemeldinger om hva dere syns om dette programmet... http://www.iform.no/pub/art.php?id=291 Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Det ser helt konge ut, kjør det du. Bra utvalg av øvelser. Du får sikkert super fremgang hvis du kjører det. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Dette programmet ser ganske videreutkommende ut, tror ikke at det er så bra å trene 4 ganger i uken. Dette programmet ser ganske videreutkommende ut, tror ikke at det er så bra å trene 4 ganger i uken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Programmet ser ut som et program for viderekommende, og er det noe du har vist gjennom de utallige spørretrådene dine så er det at du er nybegynner så det holder.... Men du bestemmer sjøl hva du gjør, og det er på tide du snart tar en avgjørelse om hvilket program du skal bruke, du vil merke om opplegget ditt funker etterhvert. Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Har kjørt 6 uker av dette programmet nå, å fremgangen er konge! Anbefaler det på det sterkeste, men det kan være litt tungt hvis det er ditt første program Lenke til kommentar
fredd5050 Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Har kjørt 6 uker av dette programmet nå, å fremgangen er konge! Anbefaler det på det sterkeste, men det kan være litt tungt hvis det er ditt første program Er ikke mitt første program. Endret 20. september 2009 av fredd5050 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå