RBW Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 M2010 er nå klar for det norske markedet. Les mer Lenke til kommentar
Flyndresnik Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Du verden hvor kjedelig denne PCen var... Hva har den som konkurrentene ikke har? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Oi, rød farge! Så innovativt og nytt. At ingen har tenkt på det før... *Gjesp* Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Bare meg eller var denne dyr. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Det triste er at Fujitsu har hatt "netbooks" tilgjengelig i mange år som frister mye mer enn de greiene her. De hadde faktisk VIA-baserte ting som sikkert ikke er mye tregere enn denne for minst fire år siden om jeg husker rett. Lenke til kommentar
netbookmaster Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Denne har: Positivt: God ytelse og rask boot-tid. God høyttalerlyd. God skjerm og er solid. Negativt: Dårlig batteritid. (Ca 2 timer med 3-cellebatteri). Forholdsvis kostbar. Keyboardet føles smått. Kun tilgjengelig i rødt. Blir veldig varm på undersiden og viften støyer over gjennomsnittet for netbooks på markedet. Selges med 3-celle batteri, oppgradering til 6 celle blir dyrt i forhold til andre produsenter, til og med Dell. En langt bedre anbefaling ville være Asus eee PC 1000HE. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Bare meg eller var denne dyr. Den i alle fall ikke udyr...! Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Bare meg eller var denne dyr. Den i alle fall ikke udyr...! mmm ja det er noe i det Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 PC'n er alt for dyr. 4-5 tusen for en pen liten ting som ikke eier batteri? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Kan ikke helt se hva denne har som rettferdiggjør en pris på 1500kr mer enn konkurrentene. Lenke til kommentar
christer247 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Helt enig med de over meg her... Alt for booring, og altfor dyr i forhold til funksjoner... Eldgammel grafikkbrikke.. Jeg hadde i det minste forventet Nvidia ION til den prisen der.. Jøsses.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå