Prydplante Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hei! Har akkurat fått meg abonnement hos Phonzo. Har et Linksys 2102 telefonadapter som jeg ønsker å benytte. Phonzo benytter akkurat dette adaptret selv, men de vil ikke provisjonere adaptret mitt, og heller ikke levere ut standardsettinger for diverse parametre. Jeg har følngede informasjon: Proxy adress: sip.phonzo.com (eller sip.phonzo.com:5060) Domain/realm: sip.phonzo.com Outbound proxy adress: sip.phonzo.com (ikke alle trenger denne) Port: 5060 Codec: G711 a-law (høy bitrate - ukomprimert lyd) Codec: G729 (lav bitrate - komprimert lyd) STUN: Phonzo bruker ikke STUN eller ICE server Men adaptret har jo ca. 500 andre innstillinger, og jeg skulle gjene visst hva Phonzo selv benytter når de konfigurerer. Er det noen som har Linksys 2102 fra Phonzo og som kan liste ut settingene og sende meg? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Prydplante Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 BUMP...noen som vet? Lenke til kommentar
olais Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Har samme adapteret selv. Fikk du rede på konfigureringen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå