tormoddf Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Bli med inn i Ezio og Da Vincis verden. Se videoen Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) ÅÅÅ!! Jeg gleder meg som en unge!! Dette kommer til å bli så forbanna kult, har allerede forhåndsbestilt white edition. Endret 4. september 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Hammertime Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Råeste traileren jeg har sett! Elsket eneren så har skyhøye forventninger til dette. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Genial trailer det der Lenke til kommentar
Ostekake Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Heh. Fransk studio. Rett og rimlig at de bruker musikken til Justice egentlig. Det verste er at det passet forbanna bra sammen også. Gleder meg til spillet. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Synes ikke musikken passet i det hele tatt. Litt artig var det allikevel Ellers herlig trailer, gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg