Gå til innhold

E3 2003: Sniktitt på Fable (Xbox)

Anbefalte innlegg

Vi hadde på forhånd ordnet oss et intervju med utviklerne av det kommende rollespillet Fable. Fable er helt unikt rollespill, som innfører helt nye elementer til sjangeren. Noen vil gå så langt som å si det virkelig er et av de få spillene som virkelig fortjener å bli kalt et rollespill. Spennende? Vi har en sniktitt og noen videoer å presentere.

http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=120

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dette spillet ser ut til å kunne bli noe veldig unikt! blir nok en helt ny spill opplevelse :) utrolig mange interessant funksjoner her.

noen som vet om spillet kun kommer til x-box, eller har det vært snakk om en pcversjon i tillegg? er det kanskje microsoft som har lettet på pengesekken igjen, for å få spillet til x-box only (tenker surt på halo)? håper iallefall at spillet en eller annen gang blir gitt ut på no annet enn den store sorte boksen, for den har jeg ingen intensjoner om å kjøpe.. eller, kanskje jeg får det nå?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

XBOX only ja! :) I hvertfall en god stund framover. Men, jeg tror ikke spillet blir lansert så sent som våren 2004. De sikter på en release til jula 2003 faktisk. De sier det selv. :) Sjekk bigbluebox.com. Linker til andre sider finner dere på siden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...